«Εξωφρενικό να στερούν στους Βολιώτες το νερό»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Βρισκόμαστε στο μέσον της καλοκαιρινής περιόδου, σε περίοδο με υψηλές θερμοκρασίες και διαπιστώνεται δυστυχώς ότι η αντίδραση των αρμόδιων είναι η ίδια και απαράλλαχτη με αυτή των περιόδων του 1980 και ποιό πίσω. Συστάσεις ρουτίνας στους πολίτες για λογική χρήση του νερού, διακοπές νερού σε περιοχές του πολεοδομικού συγκροτήματος Βόλου και το ποιό εξωφρενικό , στέρηση στο αγαθό που λέγετε νερό για πολλές μέρες σε μια περιοχή πολύ μεγάλη αυτή του πρώην Δήμου Αγριάς ! Οι υπεύθυνοι σφυρίζουν αδιάφορα και οι κάτοικοι περιμένουμε την επίλυση αυτού του μεγάλου προβλήματος από τον …ουρανό. Από την άλλη έχουμε την γενικευμένη χρήση του πλαστικού φιαλιδίου για πόσιμο χρήση σε όλους σχεδόν τους κατοίκους του Βόλου και του μεγαλύτερου όγκου του Πηλίου όρους.

Προχθές μου έλεγε χαρακτηριστικά τουρίστας από χώρα πολιτισμένη, ότι του κάνει τρομερή εντύπωση να παραμερίζει σε χωριό του ορεινού όγκου του Πηλίου και να χρησιμοποιεί νερό σε πλαστικό μπουκάλι όταν δίπλα του πέρνα μέσα σε αυλάκια γάργαρο νερό από την κορυφή του Πηλίου που …χύνεται στην θάλασσα. Ζούμε στην χώρα που οι αρμόδιοι φορείς βγάζουν συνεχώς φωτογραφίες και άχρηστους λόγους και τα μεγάλα συμφέροντα κάνουν πάρτη. Και για όλα αυτά έχουν ευθύνες οι πολίτες που αφήνουν τις βρύσες ανοιχτές και χάνεται το νερό. Άντε ευκαιρία και για νέα πρόστιμα στους παραβάτες» ανέφερε ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Μαγνησίας, κ. Κώστας Ματσιόλης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.