« Πέρασε με τη ψήφο μόνο της πλειοψηφίας η <<αγορά>> από τον Δήμο ενός άχρηστου οικοπέδου στο Σωρό που είναι και εξυπηρέτηση προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου και ταυτόχρονα Πρόεδρο του πωλητή Συνεταιρισμού» τόνισε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Κώστας Γαργάλας. «Η τοποθέτησή μας ήταν ξεκάθαρη. Αφού ο Δήμος δεν δίνει , όπως είναι υποχρεωμένος, χρήματα για αποζημιώσεις προς ιδιοκτήτες που τα οικόπεδά τους είναι ήδη δεσμευμένα είτε για πλατείες είτε για κοινόχρηστους ή άλλους χώρους με ποιο ηθικό δικαίωμα δίνει 100.000 για την αγορά ενός άχρηστου οικοπέδου; Και μετά τις ακόμα και σήμερα παλινωδίες του και ως προς το ύψος του τιμήματος, αλλά και ως προς τον σκοπό αγοράς του ( μια αστεροσκοπείο, μια εμπορική χρήση, και τώρα τελευταία πολιτιστικού ενδιαφέροντος), αποκρύπτοντας συνειδητά ότι στο ποσό αυτό θα προστεθούν και τα συμβολαιογραφικά και άλλα έξοδα που θα είναι όμως υποχρεωτικά στην αντικειμενική τιμή και ανέρχεται στο ύψος των πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ» ανέφερε.
Εξυπηρέτηση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































