Ένα σχόλιο με ιδιαίτερα βαρύτητα, από την επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου Νάνσυ Καπούλα, η οποία έχει τηρήσει ουδέτερη στάση ως τώρα, έχοντας αποφασίσει να αποσυρθεί από την τοπική αυτοδιοίκηση στο τέλος του έτους. Γράφοντας κάτω από την ανάρτηση του πρ. δημοτικού συμβούλου της παράταξής της και εκ νέου υποψηφίου με τον Νίκο Παπαπέτρο αυτή τη φορά, Θεολόγου Διαμαντένια, του ευχήθηκε καλή επιτυχία, προσθέτοντας μάλιστα ότι «Έχεις αποδείξει διαχρονικά ότι είσαι ένας αυτοδιοικητικός της προσφοράς για το κοινό καλό!»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































