«Η αντίστροφη μέτρηση για τη δημοτική αρχή έχει αρχίσει προ πολλού. Και κανείς δεν μπορεί να ξαναβάλει την οδοντόπαστα στο σωληνάριο», τονίζει σε ανακοίνωσή της η παράταξη «Επιλογή Ευθύνης-Πάμε Μπροστά». Μόνο η δημοτική αρχή δεν το έχει καταλάβει. Νομίζουν ότι με λαμπάκια και χρυσόσκονη μπορούν να κρύψουν την ανεπάρκεια και την ασχετοσύνη της. Μέχρι εκεί μπορούν οι άνθρωποι, μην ζητάμε και παραπάνω.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































