Βγήκε…παγανιά ο Αχιλλέας Μπέος, για να συνετίσει τους Βολιώτες να μην παρκάρουν παράνομα, ενώ την ίδια στιγμή ο ίδιος ο δήμαρχος παραδέχεται ότι δέχεται δεκάδες κλήσεις για τις δικές του παρανομίες με το αυτοκίνητο του. Όπως σχολίαζε μάλιστα ο συμπολίτης, κ. Γιώργος Νασιάκος « Για άλλη μία φορά η δημοτική αρχή μας δουλεύει μπροστά στα μούτρα μας. Ο Βόλος είναι μία από τις χειρότερες πόλης στο κυκλοφοριακό και αυτό είναι επίτευγμα των τελευταίων 4 χρόνων. Αλλά αυτό μας αξίζει, την επόμενη τετραετία θα σας δώσουμε 80%!».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































