«Η έντονη διαμάχη που ξέσπασε μεταξύ του πρώην υπουργού περιβάλλοντος και της περιφέρειας Θεσσαλίας, με αφορμή την καρκινογόνα καύση σκουπιδιών στην ΑΓΕΤ – LAFARGE, τον καταλογισμών ευθυνών για τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις και για τους ελέγχους της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, όπως και για τη διαπίστωση των πηγών δυσοσμίας στην πόλη του Βόλου, δεν μπορούν να κρύψουν την αλήθεια και τις μοιρασμένες ευθύνες που έχουν στην επιβάρυνση του φυσικού περιβάλλοντος και κατ’ επέκταση της δημόσιας υγείας. Η επίκληση της νομιμότητας και ο καυγάς που έχει ανοίξει για τους περιβαλλοντικούς ελέγχους, το μόνο που κάνει είναι να συσκοτίζει τις πραγματικές αιτίες και να γεννά αυταπάτες ότι αυτοί οι έλεγχοι μπορούν να προστατεύσουν την υγεία από την καρκινογόνα καύση ή να σταματήσουν το έγκλημα. Η τήρηση της νομιμότητας στηρίζεται στους νόμους που τα κόμματα της ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ έφτιαξαν κόβοντας τους στα μέτρα των αναγκών της αύξησης της ανταγωνιστικότητας των επιχειρηματικών ομίλων, που κάνουν επενδύσεις στη διαχείριση των απορριμμάτων, στην επεξεργασία, στην ανακύκλωση, στη μεταφορά, στο διασυνοριακό εμπόριο, στην ανάκτηση ενέργειας από τη καρκινογόνα καύση τους. Ακόμη κι αν σταματήσει για λίγες ημέρες η εκφόρτωση απορριμμάτων, ακόμη κι αν επιβληθούν πρόστιμα στην ΑΓΕΤ, το σίγουρο είναι δεν θα σταματήσει η καύση απορριμμάτων. Αντίθετα, κάθε φορά που οι έλεγχοι ή οι δικαστικές αποφάσεις θα βρίσκουν εντός των ορίων και των προβλεπόμενων από τις ΑΕΠΟ την ΑΓΕΤ, θα νομιμοποιείται η εγκληματική δράση, δίνοντας επιπλέον όπλα στις αστικές κυβερνήσεις και στο μονοπώλιο να συνεχίζουν το αντιλαϊκό – ανθυγιεινό έργο τους. Η Περιφερειακή Αρχή Θεσσαλίας και η Δημοτική Αρχή Βόλου έχουν πλήρη επίγνωση και στηρίζουν αυτήν την πολιτική. Το μπαλάκι των ευθυνών που πετιέται πότε από τη μια και πότε από την άλλη μεριά, δεν μπορεί να κρύψει τη συμφωνία τους με τη πολιτική, που βάζει σε προτεραιότητα τις επιχειρηματικές επενδύσεις εις βάρος των δικαιωμάτων του λαού. Οι εξελίξεις αποδεικνύουν αυτό που το ΚΚΕ καταγγέλλει διαρκώς: ότι έχουν μοιρασμένους ρόλους και ότι ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν για την υγεία των Βολιωτών» σημειώνει ο επικεφαλής της ΛΑΣ, κ. Απόστολος Ριζόπουλος.
«Η Περιφέρεια Θεσσαλίας και η δημοτική αρχή έχουν πλήρη επίγνωση»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































