«Οι πολίτες θα συνεχίσουν να διαμαρτύρονται»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Και ενώ ο Ιατρικός Σύλλογος έχει ήδη εκδώσει τις μελέτες του που κατακεραυνώνουν την καύση απορριμμάτων, με τις διοξίνες να περνούν από το μητρικό γάλα μέσα από τον θηλασμό στο παιδί και να δρουν συσσωρευτικά στους ανθρώπινους ιστούς, όταν οι πολίτες που διαμαρτύρονται δέχονται διαρκώς και με απίστευτη βαρβαρότητα προπηλακισμούς από τοπικούς άρχοντες, τα ονόματα των οποίων σύντομα θα περάσουν στη λήθη, παρά ο αγώνας των πολιτών πέρα από φτωχές και μικρόνοες πολιτικές βλέψεις, και από πολιτικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που βρίσκονται σε μεγάλο άγχος αυτήν την προεκλογική περίοδο, αλλά ακόμα και από κοινωνικούς λειτουργούς που διακωμωδούν τους πολίτες (που δεν θέλουν να δουν τα παιδιά και τους αγαπημένους τους κάτω από τη γνώριμη θλιβερή φωτογραφία με τα νεκρικά κεράκια, κάτι που συναντάμε όλο και περισσότερο στον τοπικό τύπο τελευταία) ότι «πίνουν διοξίνες» (!, πόσο κρίμα, πόσο ντροπή), για όλα αυτά λοιπόν, οι πολίτες θα συνεχίσουν να διαμαρτύρονται για τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα του αέρα και του νερού, και με λόγια και με ακτιβισμό, και με ότι άλλο ΜΑΣ έχει απομείνει, για να μην γίνει το μέλλον ζοφερότερο από το παρόν. Γιατί η διαχείριση των απορριμμάτων είναι κι αυτή κομμάτι του πολιτισμού μας» επεσήμανε το μέλος της Επιτροπής Αγώνα Πολιτών Βόλου κατά της καύσης σκουπιδιών, κ. Φαίη Τζανετουλάκου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.