«Μια ακόμα σημαντική ημέρα για τη Μαγνησία. Αποδόθηκαν στην κοινωνία τα υποβρύχια μουσεία Κίκυνθος, Ακρωτήριο Γλάρος και Ακρωτήριο Τηλέγραφος στην Αμαλιάπολη. Από το 2019 η Περιφέρεια Θεσσαλίας, το Υπουργείο Πολιτισμού και η Κυβέρνηση έθεσαν τους στόχους και έκαναν πράξη αυτό που έπρεπε να γίνει όλα αυτά τα χρόνια. Το υποβρύχιο μουσείο στο ναυάγιο της Περιστέρας το 2020 και χθες τα τρία υποβρύχια μουσεία, αποδόθηκαν στην κοινωνία. Η Μαγνησία μπαίνει δυναμικά στον παγκόσμιο χάρτη πολιτισμού και τουρισμού, καταδύσεων και ανάδειξης των ιστορικών της μνημείων. Η παρουσία της Υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη και της Υφυπουργού Τουρισμού Σοφίας Ζαχαράκη στην Αμαλιάπολη αποδεικνύουν έμπρακτα την στόχευση της Κυβέρνησης. Ένας πανέμορφος τόπος με ιστορία ετών έρχεται πια στο προσκήνιο και η προσπάθειά μας για την ανάδειξη όλης της Μαγνησίας συνεχίζεται» τονίζει ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αθανάσιος Λιούπης.
«Η προσπάθειά μας για την ανάδειξη της Μαγνησίας συνεχίζεται»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































