Κερδήθηκε ένα μεγάλο στοίχημα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Την εικόνα που παρουσίασαν τα σχολεία κατά την πρώτη μέρα της σχολικής χρονιάς έδωσαν οι 13 Περιφερειακοί Διευθυντές στον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, μέσω τηλεδιάσκεψης, παρουσία του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκου Φίλη, της Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας, Σίας Αναγνωστοπούλου, του Υφυπουργού, Θεοδόση Πελεγρίνη, των Γενικών Γραμματέων, κ. Παντή και Παπαγεωργίου καθώς και του Διευθυντή του Γραφείου Υπουργού, Π. Κατσαρού, με τον Αλέξη Τσίπρα να δίνει «άριστα 20 στο Υπουργείο Παιδείας». « Το πρώτο μεγάλο στοίχημα κερδήθηκε από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια τα σχολεία ανοίγουν χωρίς κενά, ενώ στα Ειδικά σχολεία η σχολική χρόνια ξεκινά τον Σεπτέμβρη και όχι τον Οκτώβρη. Αυτό που θα πρέπει λοιπόν, να είναι το αυτονόητο, όλα τα προηγούμενα χρόνια δεν ήταν. Από τη μεριά μου εύχομαι στους νέους και στις νέες καλό μαθησιακό ταξίδι, χωρίς άγχος και με αρκετή φαντασία. Όπως όλοι και όλες γνωρίζουμε οι καλές και επιτυχημένες κοινωνίες δεν πέφτουν από τον ουρανό, αλλά μπορούν να δημιουργηθούν από την επιστήμη, την γνώση. Στη σημερινή εποχή υπάρχει τεράστια ανάγκη για μία αλλαγή. Αλλαγή που θα έρθει μέσα από την ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Καλή αρχή σε όλους και σε όλες λοιπόν» σχολίαζε η βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Παπανάτσιου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.