«Με ένα πλατύ χαμόγελο, που φαίνεται και κάτω από τη μάσκα, ολοκλήρωσα τη 2η δόση του Astrazeneca. Μία πράξη πρωτίστως κοινωνικής αλληλεγγύης. Με τεράστιο σεβασμό και θαυμασμό για τους επιστήμονες. Ας παλέψουμε για πρόσβαση στον εμβολιασμό σε όλους τους κατοίκους του πλανήτη. Ενημέρωση με ενσυναίσθηση, εμβόλιο για όλους, ενίσχυση του δημοσίου συστήματος υγείας, λελογισμένα μέτρα πρόληψης. Μην το καθυστερείτε! Εμβολιαστείτε και φωνάξτε για την πρόσβαση όλων στο εμβόλιο και στην υγεία!» το μήνυμα της κ. Βανέσσας Κατσαρδή, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































