«Με πρόγραμμα, μεθοδικότητα και εδραιωμένη πλέον την αξιοπιστία της χώρας μας στην Ευρώπη, εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το «Σχέδιο 2.0-σχεδιο ανάκαμψης» και η Ελλάδα δικαιούται 31δις τα επόμενα 7 χρόνια!!! Θεωρείται από τις πλέον ωφελημένες χώρες από το Ταμείο Ανάκαμψης καθώς ήταν από τις πρώτες που κατέθεσαν σχέδιο για 175 επενδύσεις. Οι περισσότεροι Ευρωπαϊκοί πόροι θα διοχετευτούν στην πράσινη και ψηφιακή οικονομία. Η ψηφιακή αναβάθμιση της χώρας μας που ήδη συντελείται με επιτυχία, αποτελεί και την πρόκληση των επόμενων ετών και μέσω αυτής θα τεθεί η βάση για την ραγδαία ανάπτυξη και την ευημερία μας. Η περίοδος της πανδημίας «όπλισε» όλους εμάς με αποφασιστικότητα αλλά και αλληλεγγύη, αξίες σπουδαίες και απαραίτητες στην «φαρέτρα» μας για να δώσουμε πλέον την «μάχη» της ανάκαμψης» υποστηρίζει ο συμπολίτης νομικός, κ. Γιώργος Καλτσογιάννης.
«Να δώσουμε την μάχη της ανάκαμψης»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































