«Να έρθει να ακούσει τους προβληματισμούς μας ο κ. Φάμελλος»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αισιόδοξος, ότι το παμβολιώτικο συλλαλητήριο θα στεφθεί από απόλυτη επιτυχία, αφού ο κόσμος πλέον έχει ενημερωθεί για το θέμα της καύσης σκουπιδιών και αντιδρά, εμφανίστηκε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας, κ. Ευθύμης Τσάμης. Ο πρόεδρος, αναφέρθηκε και στην πρόθεση του κ. Φάμελλου να συστήσει επιτροπή κοινωνικού ελέγχου για το θέμα και όπως τόνισε « Ο κ. Φάμελλος, δεν δείχνει διάθεση να ενημερώσει τον κόσμο. Το να μας καλεί για να συστήσει την επιτροπή κοινωνικού ελέγχου, χωρίς προηγουμένως όμως να έχει συζητήσει και με τους φορείς, αλλά και με την κοινωνία του Βόλου που είναι ξεσηκωμένη και προβληματισμένη και δικαιολογημένα ανησυχεί εδώ και πάρα πολύ καιρό, μας φαίνεται προσχηματικό. Εγώ θα πρότεινα, ο κ. Φάμελλος να συστήσει αν θέλει αυτή την επιτροπή, αφού έρθει στο Βόλο να ακούσει τα ερωτήματα και τις αγωνίες μας. Προσωπικά, δεν ξέρω αν θα πάω στο Υπουργείο», ενώ αναφερόμενος στη δημοτική αρχή Βόλου και στο νέου σόου του Αχιλλέα Μπέου με τη μήνυση κατά της ΑΓΕΤ, διεκδικώντας 500.000.000 ευρώ επεσήμανε πως « Περιπτώσεις ανθρώπων που θέλουν να παίξουν παιχνίδια για διάφορους λόγους, δεν έχουν θέση και δεν τους παρακολουθούμε. Δεν είμαστε ανυποψίαστοι, αν θέλουμε να κάνουμε πλάκα μεταξύ μας, μπορούμε κι εμείς να γίνουμε «παιχνιδιάρηδες». Επειδή όμως αυτά τα θέματα δεν σηκώνουν παιχνίδια, ούτε συμπεριφορές που δημιουργούν εντυπώσεις, για να μην πω θεατρινισμούς, εμείς δεν μπορούμε να τις παρακολουθήσουμε».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.