«Να γίνει μια σοβαρή, διεκδικητική πρόταση»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με αφορμή τη συνάντηση που είχαν κάτοικοι και καταστηματάρχες της Λάρισας, με την υπουργό Τουρισμού, ζητώντας την οδική σύνδεση της περιοχής τους με το Πήλιο, ο δήμαρχος Ζαγοράς- Μουρεσίου, κ. Κουτσάφτης, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ανέφερε πως πρόκειται για μια πολύ παλιά ιστορία. «Ήταν μια διεκδίκηση δική μας. Από εκεί και πέρα υπήρξαν διάφορες εμπλοκές και κυρίως για το περιβαλλοντικό θέμα, για το οποίο θέλουμε κι εμείς να έχουμε μια μεγάλη προσοχή. Μη φαντάζεται ο καθένας ότι θα επιτρέψουμε να γίνει ένας δρόμος ίσα με την παραλία, ταχείας κυκλοφορίας. Θέλουμε έναν ήπιο, ημιορεινό δρόμο, ο οποίος θα μπορεί να ενώσει δυο μεγάλες τουριστικές περιοχές, όπως είναι ο Αγιόκαμπος, ο Πλαταμώνας, το Πήλιο για να πάνε και στα νησιά. Είναι κάτι που πρέπει να το διαχειριστούμε με πολύ μεγάλη προσοχή. Υπάρχει μια ανοιχτή συζήτηση με το δήμο Ρήγα Φεραίου, να γίνει ο δρόμος από την Κάρλα ν’ ανεβαίνει Κερασιά και από εκεί να έρχεται προς Ζαγορά. Επειδή έχουμε ακόμη πάρα πολλά, μακάρι να δούμε την μελέτη που λέγεται ότι είναι έτοιμη, να γίνει μια σύσκεψη κοινή, να βάλουμε μπροστά τον Περιφερειάρχη, να μπορέσουμε να κάνουμε μια σοβαρή, διεκδικητική πρόταση. Να μπει μέσα στο περιφερειακό πρόγραμμα, είναι ένας δρόμος που ενώνει δυο τεράστιες τουριστικές περιοχές, δυο Νομούς. Χρειάζεται να συζητήσουμε με τους φορείς, γιατί παλιότερα υπήρξαν αντιδράσεις γι αυτό το δρόμο και αυτές προέρχονταν από το πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου. Αυτές πιστεύω ότι ήταν παλιές απόψεις. Οι σύγχρονες απόψεις δε νομίζω ότι έχουν τέτοιου είδους αγκυλώσεις. Όποιος έχει άποψη, σοβαρές υπηρεσίες, θα πάρει τον κόσμο».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.