«Πάνω από όλα η αξιοπρέπεια»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η μεγάλη αντίπαλος Νίκη με σβηστές μηχανές κέρδισε τον Ολυμπιακό Βόλου (να τονιστεί το με σβηστές). Η συμπολίτισσα ανέδειξε ή καλύτερα υπενθύμισε με το τρόπο της ότι ο φετινός Ολυμπιακός διαθέτει ένα ρόστερ κατά πολύ υποδεέστερο της κατηγορίας στην οποία αγωνίζεται. Όσοι παρακολουθούν χρόνια πιστεύω επιβεβαιώνουν. Έχοντας πιάσει τα 40 και πηγαίνοντας στο γήπεδο από τον προηγούμενο αιώνα, δυσκολεύομαι πολύ να θυμηθώ ποιοτικά χειρότερη ομάδα από την φετινή. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. Προσωπικά το ενδεχόμενο υποβιβασμού δεν με φοβίζει. Πόσα και πόσα ιστορικά σωματεία βρήκαν την ευκαιρία να αναγεννηθούν από τις στάχτες τους και να ξαναζήσουν ένδοξες μέρες. Μπορεί να γίνει και τώρα, αρκεί ο κόσμος να κάνει υπομονή και να υπάρχει διοίκηση με όραμα, ειδικά τώρα που σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία για τον Ολυμπιακό Βόλου μπορεί να ανοίξει εκ νέου η όρεξη σε εκπροσώπους της «άβλης» κληρονομιάς να ονειρεύονται ή να επιχειρήσουν απορρόφηση με ξενόφερτα ποδοσφαιρικά εκτρώματα. Πάνω από όλα η αξιοπρέπεια. Πάνω από το δύσκολο έργο εύρεσης επενδυτή είναι η ιστορία» τονίζει ο κ. Ιάσονας Αποστολάκης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.