Που λόγος σήμερα…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Μια ματιά στο ημερολόγιο και τι μου έφερε στο νου… Πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα σήμερα… Η Ελλάδα του ’70, στην αρχή της μεταπολίτευσης, στη φάση της ανάπτυξης, προωθούσε την αποταμίευση. Η Ελλάδα του 2010 προσπαθεί να επιβιώσει και να ταΐσει τα παιδιά της. Τι διαφορά βιωμάτων στα 12χρονα του τότε και του σήμερα… Τι προσπάθεια κάναμε, στο δημοτικό, παλιότερα τέτοια μέρα σαν σήμερα, οι μαθητές/-τριες της ΣΤ΄ τάξης, να γράψουμε την καλύτερη έκθεση, για να κερδίσουμε τη διάκριση και τον περιβόητο κουμπαρά! Πιο έξυπνοι από εμάς οι δάσκαλοί μας στο σχολείο μου τότε, το 10ο δημοτικό, για να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό των δύο τμημάτων, για τα οποία ήταν θέμα “τιμής” οι μαθήτριές τους να κερδίσουν το βραβείο, το μοίρασαν και μαζί κι από έναν κουμπαρά σε μένα και τη μετέπειτα κολλητή μου και καρδιακή φίλη ως σήμερα, τη Μάρω, κι ήμασταν όλοι ευχαριστημένοι και περήφανοι! Σήμερα, βέβαια, πού λόγος για αποταμίευση» έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, η επικεφαλής της παράταξης «Επιλογή Ευθύνης», κ. Νατάσα Οικονόμου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.