«Πρέπει ο Νόμος να προστατεύσει τους συνανθρώπους μας»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Άμεση και αυστηρή εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου σε όλα τα δημόσια κτήρια (Βουλή, υπουργεία, νοσοκομεία, σχολεία, δημόσιες υπηρεσίες), αποφασίστηκε κατά τη διάρκεια της σύσκεψης του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Βασίλη Κικίλια και τον Βασίλη Κοντοζαμάνη. Παράλληλα αποφασίστηκε η έναρξη ευρείας καμπάνιας για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των πολιτών, ενόψει της καθολικής εφαρμογής του νόμου τους επόμενους μήνες. Με αφορμή το γεγονός αυτό, ο καθηγητής Πνευμονολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, κ. Κωνσταντίνος Γουργουλιάνης, ανέφερε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5 πως «Πας διακοπές, κάθεσαι κάπου και σου φέρνουν τασάκι. Θυμίζω ότι το 70% των Ελλήνων δεν καπνίζει. Γιατί πρέπει για τον 1 στους 3 που βρίσκεται σε μια παρέα να πάει ένα τασάκι, σε εξωτερικό χώρο; Είμαι στην Κεφαλονιά για διακοπές και βλέπω όλο ξένους να κάνουν διακοπές, από τους οποίους κανείς δεν καπνίζει. Αν θέλει κάποιος να καπνίσει, ας βγει στο μπαλκόνι του, να πάει μια βόλτα, να καπνίσει. Για τον εαυτό του ο καθένας επιλέγει τον τρόπο που θα ζήσει και θα πεθάνει. Αυτό όμως που ενοχλεί είναι ότι ο καπνιστής θεωρεί αυτονόητο και είναι αποδεκτό να καπνίζει, ακόμη και σε ανοιχτό χώρο, και δίπλα του, πολύ κοντά να βρίσκονται άνθρωποι που δεν έχουν καπνίσει ποτέ και οι οποίοι δεν θέλουν να εκτίθεται στην βρωμιά. Αυτό είναι το απαράδεκτο που πρέπει ο Νόμος να προστατεύσει τους συνανθρώπους μας. Πρέπει να μπούμε σε μια άλλη λογική».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.