Οι εξελίξεις στο θέμα του δικαστικού μεγάρου που αφορούν στην προκήρυξη του διαγωνισμού ΣΔΙΤ, θα συζητηθούν στην αυριανή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Δικηγορικού Συλλόγου Βόλου. Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, μετά τη συνάντηση Στρατηγόπουλου-Μπέου όπου αφέθηκε ένα παράθυρο ανοιχτό για διαφορετική χωροθέτηση, ο πρόεδρος του ΔΣΒ ξεκίνησε την συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων για την αντιπρόταση που θα καταθέσει στο αρμόδιο υπουργείο Δικαιοσύνης. Πληροφορίες της στήλης αναφέρουν ότι το οικόπεδο δίπλα στο Εκθεσιακό – Συνεδριακό (you name it) θεωρείται ιδανικό. Το θέμα είναι να βρεθεί σε ποιον ανήκει και αν προτίθεται να το παραχωρήσει-ανταλλάξει κλπ. Θα δούμε…
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































