«Και η επικαιρότητα στον Βόλο δίνει το στίγμα μιας διαρκούς παρακμής που προστίθεται σ’ αυτή της συνολικής παρακμής. Μηνύσεις γιατί κάποιος εκφράζει διαφορετική άποψη για τα Δημοτικά πράγματα ,αποδοχή απορριμμάτων από οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας και παρά την αντίθεση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου, απόκρυψη εγγράφου δίκην πονηρής αλεπούς από την Δημοτική Αρχή που δικαιώνει εργαζόμενους, εκδίωξη συνεργείου ελέγχου της Διεύθυνσης Υγείας της Περιφέρειας από τη Διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ στις εγκαταστάσεις του Βιολογικού Καθαρισμού, κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης που μόνο τον τίτλο διαθέτει γιατί είναι αδιάβατο και αέρια ρύπανση που όχι μόνο χτύπησε κόκκινο αλλά μαύρο. Έχει άραγε και πιο κάτω; Υπάρχει άραγε Λαός που καταλαβαίνει το τι κακό διαπράττεται στην πόλη; Υπάρχει τελικά πάτος στον κατήφορο; Και επειδή δεν είναι απλά ρητορικά ερωτήματα περιμένουν απαντήσεις» έλεγε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Κώστας Γαργάλας.
Υπάρχει άραγε και πιο κάτω;
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































