Αναγνώστου: «Τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια είτε δε θα έρθουν, είτε θα μεταφέρουν τους επιβάτες με …βάρκες»

Ανακοινώθηκε ότι θα πιάσουν λιμάνι φέτος 42 κρουαζιερόπλοια

Δυσοίωνες φαίνεται πως είναι οι εξελίξεις στον τομέα της κρουαζιέρας για τον Βόλο, καθώς το λιμάνι της πόλης δέχτηκε μεγάλες ποσότητες ιζημάτων, κατά τη διάρκεια των πλημμυρών του Σεπτεμβρίου, με αποτέλεσμα να αυξηθεί το βάθος του πυθμένα του και να μην μπορούν να δέσουν μεγάλα κρουαζιερόπλοια. Μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Δημήτρη Καρεκλίδη ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΒ κ. Σωκράτης Αναγνώστου, σημείωσε ότι φέτος έχει ανακοινωθεί ότι 42 κρουαζιερόπλοια έχουν ως σταθμό τους τον Βόλο, όμως είναι αμφίβολο εάν και τα 42 θα μπορέσουν να πιάσουν τελικά λιμάνι.

 

«Μας έχουν ανακοινώσει ότι θα έρθουν κάπου 42 κρουαζιερόπλοια μέσα στη χρονιά, αλλά δεν μας έχουν δώσει τα βάθη τους. Κάποια από αυτά έχουν μεγαλύτερο βύθισμα από 8 μέτρα , οπότε ή θα πρέπει να σταθούν αρόδο, δηλαδή απ΄έξω και να μεταφέρουν τον κόσμο με τις βάρκες ή δεν θα έρθουν. Αυτή τη στιγμή δεν το ξέρουμε», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αναγνώστου.

Σημειώνεται ότι σήμερα, έπιασε λιμάνι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για την τουριστική σεζόν. Πρόκειται για το κρουαζιερόπλοιο «SILVER SPIRIT» σημαίας Μπαχάμες προερχόμενο από τη Μύκονο, με 493 επιβάτες και 402 άτομα πλήρωμα. Στο πλοίο επιβαίνουν πολίτες κυρίως από ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία και θα παραμείνει στο Λιμένα του Βόλου για 11 ώρες, όπου θα αποπλεύσει στις 19:00, με προορισμό τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τον κ. Αναγνώστου το εν λόγω κρουαζιερόπλοιο είναι μικρό, είχε μικρό βύθισμα κάτω από 7 μέτρα και κατάφερε να προσδέσει με ασφάλεια.

Παράλληλα, αυτές τις ημέρες στον Βόλο βρίσκεται και η υδρογραφική υπηρεσία, προκειμένου να προχωρήσει σε μετρήσεις στα βάθη του λιμανιού και να εκδώσει τον καινούργιο χάρτη. «Εμείς έχουμε βυθομετρήσει το λιμάνι, αλλά τα δικά μας στοιχεία δεν αναγνωρίζονται από τους καπετάνιους, πρέπει επίσημα να δώσει τα στοιχεία η υδρογραφική υπηρεσία», εξήγησε ο κ. Αναγνώστου σημειώνοντας ότι οι μετρήσεις γίνονται με μηχανήματα, ή με τον παραδοσιακό τρόπο, ρίχνοντας κάποιο βαρίδιο.

Στο μεταξύ, οι εργασίες αποκατάστασης του πυθμένα δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο να μην είναι αισιόδοξος ότι αυτές θα ολοκληρωθούν μέσα στο 2024.

«Το θέμα διαχειρίζεται η μονάδα ωρίμανσης του ΤΑΙΠΕΔ. Εμείς την περασμένη εβδομάδα στείλαμε κάποια τελευταία στοιχεία που μας είχαν ζητήσει. Δεν γνωρίζω πότε θα δημοπρατήσουν το συγκεκριμένο έργο. Εκτιμώ ότι μέσα στη φετινή χρονιά δεν θα έχει τελειώσει η εκσκαφή, γιατί πρέπει να δημοπρατηθεί η εργολαβία, να ανατεθεί και να γίνει και το έργο», σχολίασε ο ίδιος.

Αναφορικά με τον διαγωνισμό για την αξιοποίηση του λιμανιού, ο κ. Αναγνώστου ανέφερε ότι οι εργασίες για τον πυθμένα δεν επηρεάζουν την πορεία του διαγωνισμού. Αυτή τη στιγμή αναμένεται απόφαση του ΣτΕ, η οποία σύμφωνα με τον κ. Αναγνώστου ακούγεται πως θα εκδοθεί τον Μάιο- Ιούνιο και μετά θα ξεκινήσουν κι άλλες διαδικασίες.

«Δεν θα ολοκληρωθεί η διαδικασία με υπογραφή σύμβασης μέσα στην χρονιά. Όταν θα πάμε να υπογράψουμε τη σύμβαση προς το τέλος του έτους, αρχές του επόμενου, θα έχει τελειώσει και η εκσκαφή του πυθμένα», επεσήμανε.

Τέλος, σε ότι αφορά στα ΙΧ που είχαν παρασυρθεί από τους χειμάρρους και είχαν παραμένει για καιρό μέσα στη θάλασσα, ο κ. Αναγνώστου σημείωσε ότι ο ΟΛΒ δρομολογεί εργασίες εκεί που υπάρχει χερσαία ζώνη στην δικαιοδοσία του, όπως στην Αγριά, που ο Οργανισμός απομάκρυνε τα ΙΧ που ήταν στη θάλασσα. Αναφερόμενος στη Μηλίνα, η οποία έχει σημαντικό πρόβλημα με ΙΧ στη θάλασσα, ο κ. Αναγνώστου δήλωσε αναρμόδιος με την εν λόγω περιοχή.

Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης: Δήμητρα Παλαιοδημοπούλου

 

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.