Έλλη Σαμουηλίδη: «Δεν υπάρχει κόσμος στα εμπορικά μαγαζιά»

Έχει δημιουργηθεί ένα αίσθημα φόβου λόγω αυξήσεων, αναφέρει η β΄αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου

Για μια «ζωντανή» αγορά την περίοδο των εκπτώσεων έκανε λόγο η κ. Έλλη Σαμουηλίδη, αντιπαραβάλλοντας όμως την τωρινή κατάσταση στον εμπορικό κόσμο, με τα πράγματα να είναι δύσκολα, όπως τονίζει στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Ηλία Κουτσερή η β’ αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου. Σύμφωνα με την κ. Σαμουηλίδη ο λόγος της μειωμένης κίνησης στην αγορά, οφείλεται στην ψυχολογία των καταναλωτών εξαιτίας των επερχόμενων αυξήσεων σε διάφορα βασικά αγαθά.

Για ένα αρκετά καλό διάστημα στην αγορά την περίοδο των εκπτώσεων, έκανε λόγο αρχικά η κ. Σαμουηλίδη, με τον κόσμο, όπως αναφέρει η ίδια, να ανταποκρίνεται στην «ευκαιρία» που του δόθηκε. «Διατέθηκε στην ουσία όλο το καινούργιο εμπόρευμα της σεζόν σε καλύτερες τιμές, επειδή ήμασταν κλειστά», εξήγησε η β’ αντιπρόεδρος.

«Δεν υπάρχει κόσμος στα εμπορικά μαγαζιά»-
«Έχει δημιουργηθεί ένα αίσθημα φόβου, λόγω αυξήσεων»

Μετά την περίοδο των εκπτώσεων όμως τα πράγματα αλλάζουν στην κίνηση των εμπορικών καταστημάτων. Σύμφωνα με την β΄ αντιπρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου αν και στις εκπτώσεις η αγορά ήταν πολύ ζωντανή, τώρα τα πράγματα είναι δύσκολα. «Δεν υπάρχει κόσμος στα εμπορικά μαγαζιά και ο κόσμος ικανοποιεί μόνο τις ανάγκες της εποχής», σημειώνει η ίδια.
Σύμφωνα με την κ. Σαμουηλίδη ο λόγος της μείωσης της κίνησης και του ενδιαφέροντος για αγορές από την πλευρά του κόσμου είναι η δημιουργία κλίματος φόβου σχετικά με τις επερχόμενες και πολυσυζητημένες αυξήσεις σε διάφορα και βασικά προϊόντα. «Προφανώς είναι θέμα ψυχολογίας του καταναλωτή εφόσον περιμένουν αυξήσεις στην ενέργεια, αλλά και στα σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί ένα αίσθημα φόβου», εκτιμά η β’ αντιπρόεδρος.

«Στο 99% της εμπορικής αγοράς δεν
σημειώνονται αυξήσεις στις τιμές»

Σχετικά με αυτές τις αυξήσεις θέλησε να ξεκαθαρίσει ότι στο 99% της εμπορικής αγοράς δεν σημειώνονται αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων, αν και είναι αρκετά επιφυλακτική διότι, όπως σημείωσε, αυτό μπορεί στην πορεία να αλλάξει.
«Ενώ πολλά αγαθά ανεβαίνουν, τα ρούχα, τα παπούτσια και τέτοιου είδους προϊόντα δεν έχουν αλλαγή στις τιμές τους. Δεν ξέρουμε βέβαια πώς θα κινηθεί η κατάσταση στο μέλλον και στον εμπορικό κλάδο, καθώς, εφόσον αυξάνει η τιμή του πετρελαίου, αυτομάτως αυξάνουν και τα μεταφορικά, αυξάνουν και οι τιμές των παράγωγων προϊόντων. Η ενδεχόμενη αυτή αύξηση είναι στην ευχέρεια του κάθε επιχειρηματία-καταστηματάρχη αν θα την απορροφήσει ή όχι», σημειώνει η κ. Σαμουηλίδη.
«Τα μέτρα τηρούνται απαρέγκλιτα από τους επιχειρηματίες»
Στο πεδίο της πανδημίας του κορωνοιού και στην αναχαίτισή της, η αντιπρόεδρος αναφέρει ότι έχουν αλλάξει τα μέτρα σε σχέση με παλαιότερα, αναφερόμενη στον μεγαλύτερο πλέον αριθμό επιτρεπόμενων πελατών στο κατάστημα. «Το μέτρο αυτό είναι πιο ελαστικό, αλλά παρ’ όλα αυτά όλοι οι καταστηματάρχες είναι ενήμεροι και τα μέτρα τηρούνται απαρέγκλιτα», υπογραμμίζει η κ. Σαμουηλίδη.

Σύντομα ανακοινώσεις για εορταστικές δράσεις και δώρα

Τέλος, ήταν στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι ως Σύλλογος και ενόψει εορταστικής περιόδου έχουν οργανώσει εκδηλώσεις που θα απευθύνονται προς τον καταναλωτή, με σκοπό να κερδίσει πολλά και ωραία δώρα και να «ανέβει» η διάθεση του. Σύντομα, όπως είπε η κ. Σαμουηλίδη, θα γίνουν επίσημες ανακοινώσεις.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.