Έντονα παράπονα πολλών Βολιωτών για το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ

Διερωτώνται ποιος ο ρόλος της υπηρεσίας, εάν ακολουθεί το ωράριο του δημοσίου;

Μπροστά σε …κλειστές πόρτες βρίσκονται αρκετοί απ΄ τους συμπολίτες που ενθυμούμενοι το παλαιότερο καθεστώς λειτουργίας ή γνωρίζοντας το ωράριο των ΚΕΠ άλλων πόλεων, θέλησαν να εξυπηρετηθούν απ΄ τα ΚΕΠ του Δ. Βόλου, τις τελευταίες ημέρες.
Σύμφωνα με έντονες διαμαρτυρίες, ισχύει ωράριο εξυπηρέτησης απ΄τις 7.30 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημέρι και όλοι όσοι τελειώνουν την εργασία τους εκείνη την ώρα, δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να εξυπηρετηθούν, με συνέπεια είτε να πρέπει να πάρουν άδεια και να πάνε, πρωϊνή ώρα, σε κάποιο ΚΕΠ στις προαναφερόμενες ώρες λειτουργίας, είτε να απευθυνθούν κατευθείαν στην υπηρεσία από την οποία μπορεί να εκδοθεί το έγγραφο, (όπως δημοτολόγιο, ληξιαρχείο, κλπ) το οποίο ζητούν.
Ωστόσο διερωτώνται για ποιον λόγο τότε, να υπάρχουν τα ΚΕΠ, εάν λειτουργούν σε ώρες που ούτως ή άλλως οι υπηρεσίες είναι σε λειτουργία και εάν δεν εξυπηρετούν όλους όσοι έχουν την ανάγκη της απογευματινής ουσιαστικά εξυπηρέτησης;

Πώς εξυπηρετείται όταν κάποιος εργάζεται;

Όπως επεσήμαναν στο ΡΆΔΙΟ ΈΝΑ και τη ΜΑΓΝΗΣΙΑ αναγνώστες, αρκετές πλέον από τις λειτουργίες που διεκπεραιώνουν τα ΚΕΠ , μπορεί κανείς εύκολα να τις κάνει και από έναν υπολογιστή στο σπίτι του, μέσω της πλατφόρμας του gov.gr, ωστόσο υπάρχουν ζητήματα στα οποία τα ΚΕΠ βοηθούν καταλυτικά, όπως υπάρχουν και άνθρωποι που δεν γνωρίζουν ή δεν έχουν τον τρόπο ηλεκτρονικής έκδοσης των όποιων δικαιολογητικών και χρειάζονται βοήθεια. Έτσι λοιπόν, όταν κάποιος εργάζεται, είναι λογικό η εξυπηρέτησή του να μην είναι εφικτή από δημόσια υπηρεσία που λειτουργεί μόνο το πρωί, οπότε θα εξυπηρετούνταν απ το ΚΕΠ, τις άλλες ώρες… Ήταν και ένας απ΄ τους λόγους άλλωστε, που δημιουργήθηκαν τα ΚΕΠ. Παλαιότερα, το ωράριο σε κάποια έστω εκ των ΚΕΠ στην πόλη μας, διευρύνονταν μέχρι το απόγευμα, αλλά ακόμη και το πρωϊνό του Σαββάτου.
Η πρόσφατη πανδημία δημιούργησε επιπλέον προβλήματα καθώς για να μπορούσε να εξυπηρετηθεί κάποιος, θα έπρεπε να κλείσει ραντεβού και να εξυπηρετηθεί στο ασφυκτικό πλαίσιο λειτουργίας- ωραρίου. Αίτημα λοιπόν των συμπολιτών, είναι η διεύρυνση λειτουργίας του ωραρίου, όπως και παλαιότερα, ώστε να υπάρχει και λόγος ύπαρξης, των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.