Γ. Αντωνιάδης: Μέχρι τον Μάιο θα προκηρυχθεί η ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας

Είπε ότι ξεπεράστηκαν τα προβλήματα και δεν υπάρχουν εμπόδια

Μέχρι τον Απρίλιο ή τον Μάιο το αργότερο θα προκηρυχθεί το έργο της ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Βόλου – Λάρισας, που περιλαμβάνει και ένα χρόνιο αίτημα της περιοχής της Ν. Ιωνίας παράκαμψης του “S”, που σημαίνει ότι παράλληλα με την ηλεκτροκίνηση, το κομμάτι Λατομείο – Βόλος, θα παρακαμφθεί από τη Ν. Ιωνία και θα έρθει από τη Βιομηχανική Περιοχή, δήλωσε ο Γιάννης Αντωνιάδης πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε.
Ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ παραβρέθηκε στην κοπή της πίτας του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, όπου είπε ότι το 2019 είναι χρονιά σταθμός για τον σιδηρόδρομο, γιατί ολοκληρώθηκε ο κεντρικός άξονας από τον Πειραιά μέχρι και Θεσσαλονίκη, όπου υπάρχει μια διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό, γιατί ολοκληρώνοντας το δίκτυο μπορούν να κινηθούν εμπορικά και επιβατικά τρένα, με καλύτερες ταχύτητες και με μεγαλύτερη ασφάλεια, ανέφερε ο Γ. Αντωνιάδης.
Ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ ήταν ένα έργο που αναμενόταν γενιές τώρα αν και δεν έχει ολοκληρωθεί η ΠΑΘΕ (Πάτρα, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ειδομένη), καθώς απομένει το κομμάτι Πάτρα – Αθήνα και οι εργασίες έγιναν μέχρι το Κιάτο και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί ως το 2020.
Για το δίκτυο της Θεσσαλίας, ο κ. Αντωνιάδης είπε ότι οι τοπικές κοινωνίες ήθελαν να ηλεκτροδοτηθεί το δίκτυο και συγκεκριμένα οι γραμμές Βόλου – Λάρισας και Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, για να υπάρχει μια διασύνδεση με τον κεντρικό άξονα που είναι ηλελτροκινούμενος, ώστε να μην αλλάζουν τα τρένα κινητήρια μονάδα.
«Είναι ευχάριστο ότι το κομμάτι Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα δημοπρατήθηκε, αναδείχτηκε ο εργολάβος και είναι θέμα ημερών να ξεκινήσουν οι εργασίες. Πρέπει να παραδεχτούμε ότι η γραμμή Λάρισας – Βόλου έχει παρουσιάσει μια καθυστέρηση, λόγω άλλων υποχρεώσεων της ΕΡΓΟΣΕ, που καθυστέρησε τη μελέτη», τόνισε ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ.

Ο Γιάννης Αντωνιάδης είπε ότι το αργότερο μέχρι τον Μάιο, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, θα προκηρυχθεί το έργο της ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Βόλου – Λάρισας, που περιλαμβάνει και ένα χρόνιο αίτημα της περιοχής της Ν. Ιωνίας παράκαμψης του “S”, που σημαίνει ότι παράλληλα με την ηλεκτροκίνηση, το κομμάτι Λατομείο – Βόλος, θα παρακαμφθεί από τη Ν. Ιωνία και θα έρθει από τη Βιομηχανική Περιοχή, όπου θα δημιουργηθεί μια στάση, για να μπορούν οι εργαζόμενοι από το Βόλο να πηγαίνουν στη Βιομηχανική Περιοχή.
Το στέλεχος του ΟΣΕ είπε ότι το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΠΠΕΡΡΑΑ και πρόσθεσε ότι εγκρίθηκαν τα ποσά που ζητά η Αρχαιολογική Υπηρεσία για να κάνει ανασκαφές κοντά στα έργα και πλέον δεν υπάρχουν εμπόδια.
Ο Γ. Αντωνιάδης είπε ότι αυτά τα έργα θα τα αναλύσει ο Θάνος Βούρδας, γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων που θα έρθει το Σάββατο στο Βόλο και θα συναντηθεί με τοπικούς φορείς στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου.
Ο ίδιος είπε ότι είναι πολλά τα θέματα με τα οποία εμπλέκεται ο ΟΣΕ τοπικά, όπως η σύνδεση με το λιμάνι του Αλμυρού, με το αεροδρόμιο, το Τρενάκι του Πηλίου κλπ., που μπορούν να μπουν ως επόμενοι στόχοι. Υπάρχουν κάποιες μελέτες, που δεν έχουν μπει σε πρόγραμμα υλοποίησης και οι φορείς της περιοχής πρέπει να το σηκώσουμε ως θέμα, γιατί είναι πολύ σημαντικό. Ακόμη είπε ότι πρέπει να βελτιωθεί η σιδηροδρομική σύνδεση που υπάρχει με το λιμάνι του Βόλου, σε συνδυασμό με την εμπορική ανάπτυξη του λιμανιού.
Για το «Τρενάκι του Πηλίου» που έχει παγκόσμιο ενδιαφέρον, ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ εκτίμησε ότι δεν έχει γίνει πλήρης αξιοποίηση, καθώς έχει περιοριστεί σε ένα μόνο δρομολόγιο την εβδομάδα και δεν αναπτύσσονται παράλληλες δραστηριότητες γύρω από το τρένο, ο φορέας δεν συστήθηκε και η τοπική κοινωνία πρέπει να το αναπτύξει προς όφελος της περιοχής.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.