Κ. Γενηδούνιας για σιδηροδρομικό σταθμό Βόλου: Θα φτάσουμε μέχρι τον Εισαγγελέα

Τι ανέφερε στο Ράδιο ΕΝΑ ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Σωματείου Μηχανοδηγών ΟΣΕ

Μπορεί να μην κλείνει, καθώς δεν καταργείται ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου, ωστόσο το προσωπικό του, που είναι τέσσερις μηχανοδηγοί και ένας κλειδούχος μετακινούνται στη Λάρισα κι από κει, όπου υπάρχει ανάγκη. Αυτό σημαίνει πως ο Σταθμός του Βόλου ναι μεν θα λειτουργεί για τους επιβάτες, δεν θα είναι όμως στελεχωμένος με το απαραίτητο προσωπικό.

Μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Ηλία Κουτσερή ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Σωματείου των Μηχανοδηγών του ΟΣΕ κ. Κώστας Γενηδούνιας τόνισε πως τίθεται ζήτημα για την ασφάλεια της κυκλοφορίας των τρένων και γι’ αυτό οι εργαζόμενοι είναι διατεθειμένοι να φτάσουν μέχρι και τις Εισαγγελικές Αρχές.

“Τέσσερις θέσεις εργασίας μηχανοδηγών φεύγουν από τον Βόλο για πολύ καιρό και είναι άγνωστο και το που θα εργάζονται οι συνάδελφοι. Είναι μια καταστροφική απόφαση, μια απόφαση όμως που δημιουργεί προβλήματα στην καθημερινότητα των επιβατών που χρησιμοποιούν το τρένο. Όταν η γραμμή μεταξύ Λάρισας- Βόλου είναι κλειστή το βράδυ, κάποιος πρέπει να δώσει στους οδηγούς το πρωί, στο πρώτο δρομολόγιο τα επίσημα υποδείγματα για να μετακινηθούν οι συρμοί από τον Βόλο προς τη Λάρισα. Γι’ αυτό υπάρχει και το προσωπικό του ΟΣΕ”, εξήγησε ο κ. Γενηδούνιας και σημείωσε πως ο τελευταίος μηχανοδηγός σταματά στις 10 το βράδυ και στην περίπτωση που γίνονται νυχτερινές εργασίες στη γραμμή, δεν υπάρχει κάποιος για να ενημερώσει τον μηχανοδηγό που θα πιάσει δουλειά το επόμενο πρωί.

«Είμαστε εκνευρισμένοι, επιχειρείται τεράστια απαξίωση»
“Εμείς ως εργαζόμενοι έχουμε αποφασίσει να παρέμβουμε ακόμη και στις Εισαγγελικές Αρχές, γιατί υπάρχει μεγάλο ζήτημα για την ασφάλεια στην κυκλοφορία , υπάρχουν ζητήματα που ξεπερνούν τη δική μας υπομονή. Είμαστε εκνευρισμένοι, επιχειρείται τεράστια απαξίωση. Είναι απίστευτες οι καταστάσεις που ζουν εργαζόμενοι και επιβάτες στον προαστιακό Αθήνας -Θεσσαλονίκης, γιατί οι μηχανές από τη Λάρισα για να κάνουν στροφή σε μια σύνθεση, ταξιδεύουν στον Παλαιοφάρσαλο . Τα λέμε και είναι να κλαίμε με αυτά που ζούμε”, είπε χαρακτηριστικά ο ίδιος.
Τόνισε πως τον Σταθμό του Βόλου δεν τον έχει κλείσει κανείς από το 1884 και τώρα λαμβάνεται μία τέτοια απόφαση σε ένα μόνο απόγευμα, ενώ σημείωσε πως ακόμη και να πρόκειται να γίνουν έργα και να χρειάζονται προσωπικό, η ενημέρωσή του για τη μετακίνηση, θα έπρεπε να γίνει νωρίτερα, με προγραμματισμό.

«Αυτά είναι πειραματισμοί που δεν έχουν ξαναγίνει στο σιδηρόδρομο»
“Κάνουν εξαγγελίες και λένε ότι θα φέρουν την ηλεκτροκίνηση στον Βόλο, θα μπει το τρένο στο λιμάνι , θα μπαίνουν περισσότερα τρένα , θα έχουμε καλύτερες υπηρεσίες και ζούμε την απόλυτη απαξίωση. Έφτασε ο κόμπος στο χτένι. Αυτά είναι πειραματισμοί που δεν έχουν ξαναγίνει στο σιδηρόδρομο”, επεσήμανε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, τονίζοντας πως επίπτωση εκτός από τον Σταθμό του Βόλου θα έχουν αυτές οι εξελίξεις και στη λειτουργία του Μουτζούρη.
Ο κ. Γενηδούνιας ξεκαθάρισε πως θα συνεχιστούν τα δρομολόγια για τους επιβάτες, θα λειτουργεί το εκδοτήριο στον Βόλο, όμως δεν θα υπάρχει το εξειδικευμένο προσωπικό και υπογράμμισε πως η πολιτεία πρέπει να προχωρήσει στις 250-300 προσλήψεις που ζητά και η διοίκηση του ΟΣΕ, καθώς ο σιδηρόδρομος είναι το μοναδικό μέσο συγκοινωνίας που δεν έχει γίνει ούτε μία πρόσληψη τα τελευταία δυόμιση χρόνια.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.