Καταγγελίες για ανατιμήσεις σε προϊόντα σούπερ μάρκετ

Δέχτηκε η Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας

Καταγγελίες για ανατιμήσεις προϊόντων στα σούπερ μάρκετ δέχτηκε η Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, όπως ανέφερε στο Ράδιο ΕΝΑ ο πρόεδρος Αλέκος Κουτσελίνης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι ανατιμήσεις που καταγγέλθηκαν είναι αδικαιολόγητες, καθώς τα σούπερ μάρκετ βρίσκονται και «παίζουν» σε προνομιακό επίπεδο, τη στιγμή που σχεδόν όλη η αγορά είναι κλειστή.
«Τα σούπερ μάρκετ είναι μόνο αυτά που όχι μόνο δουλεύουν, αλλά η ψυχολογία των καταναλωτών έχει οδηγήσει πολλούς να αγοράζουν ποσότητες παραπάνω απ’ όσες χρειάζονται, ωστόσο δεν δικαιολογείται καμία αύξηση τιμών, αυτή την περίοδο, ειδικά σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο», επισήμανε ο κ. Κουτσελίνης.
Αναφερόμενος στο θέμα της ψυχολογίας και του φόβου ελλείψεων, που οδηγούν σε μαζικές αγορές, ο πρόεδρος είναι ότι είναι φαινόμενο παγκόσμιο και πολλοί είναι αυτοί που αποθηκεύουν είδη διατροφής και πρώτης ανάγκης, τονίζοντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κλείσουν ποτέ τα καταστήματα με είδη διατροφής, καθώς δεν πρόκειται να γίνει διακοπή παραγωγής, ούτε και εισαγωγών.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών είπε ότι η Πολιτεία έχει την υποχρέωση να κάνει κοστολογικούς ελέγχους, που να δικαιολογούν την ανατίμηση από τη Γ.Γ. Εμπορίου, αν και συμπλήρωσε ότι στην αγορά δεν παρατηρήθηκαν ελλείψεις προϊόντων, ούτε και έχουν σημειωθεί αυξήσεις μισθολογικού κόστους.
Η Ένωση συστήνει στους καταναλωτές που παρατηρούν διατιμήσεις προϊόντων, να το καταγγέλλουν, ενώ τους εφιστά την προσοχή να προτιμούν ένα παρόμοιο προϊόν και όχι αυτά που έχουν ανατιμηθεί. Ο κ. Κουτσελίνης εξήγησε ότι υπάρχουν τα προϊόντα no name στα μάρκετ, που συσκευάζουν ή παράγουν τα μάρκετ, τα οποία, επειδή δεν έχουν διαφήμιση, είναι σημαντικά φθηνότερα, ενώ είναι εφάμιλλα σε ποιότητα με τα επώνυμα, κοστίζουν περίπου 40% πιο φθηνά.
«Μ’ αυτό τον τρόπο, εάν δεν προτιμάμε ή αν σαμποτάρουμε προϊόντα που ανατιμώνται, θα τους υποχρεώσουμε να επαναφέρουν τις τιμές σε λογικά επίπεδα, αν μπορούσε ιδανικά να γίνει αυτό Πανελλαδικά», ανέφερε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε ότι είναι ο μόνος τρόπος για να αμυνθούν οι καταναλωτές.
Τέλος ο πρόεδρος των καταναλωτών τόνισε ότι υπάρχει σαφής στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, που προσφέρει άμεση σύγκριση των τιμών και, λόγω του lock down να έρχονται τα προϊόντα στο σπίτι τους. Ο ίδιος συνέστησε τους καταναλωτές να ψωνίζουν από γνωστά καταστήματα που δημοσιοποιούν τη διεύθυνση και στα στοιχεία τους και να αποφεύγουν κάποια άλλα ανώνυμα που δεν υπάρχουν, πωλούν αγαπά σε τιμή ευκαιρίας, αλλά ο καταναλωτής δεν παίρνει ποτέ τα προϊόντα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.