«Κουμπωμένοι» οι Βολιώτες στις αγορές γλυκών

Μεγάλο αγκάθι στα ζαχαροπλαστεία η αύξηση κόστους υλικών και ενέργειας

Τι κι αν σε λίγες μόνο ώρες θα γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα, οι καταναλωτές, όπως τόνισε η κ. Μαρία Τσελεπή, πρόεδρος των Ζαχαροπλαστών Μαγνησίας, μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Ηλία Κουτσερή, είναι ακόμη “κουμπωμένοι” ως προς τις αγορές γλυκισμάτων, ρωτούν διαρκώς τις τιμές και η κίνηση είναι ακόμη υποτονική. Τα ζαχαροπλαστεία αναμένουν τα επόμενα 24ωρα αλλά και τις ημέρες πριν τη Πρωτοχρονιά να αλλάξει το κλίμα, με την πρόεδρο να εφιστά την προσοχή στο παρεμπόριο και σε επίδοξους ζαχαροπλάστες του διαδικτύου, που πουλούν παράνομα τα προϊόντα τους.

Η περίοδος των γιορτών είναι αυτή που περιμένουν σχεδόν όλο τον χρόνο τα ζαχαροπλαστεία να κινηθούν και να γεμίσουν τα ταμεία τους. Ωστόσο, η κατάσταση δεν είναι όπως κάποιοι την φαντάζονται. Η κ. Τσελεπή επεσήμανε πως ο κόσμος είναι “κουμπωμένος” και εναποθέτουν τις ελπίδες τους στις επόμενες ημέρες για να μπορέσουν και τα ζαχαροπλαστεία να κινηθούν.

Η δύσκολη εικόνα που υπάρχει στους καταναλωτές, υπάρχει όμως και στους ζαχαροπλάστες, καθώς προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κρατήσουν προσιτές τιμές, τη στιγμή που έχει αυξηθεί και το κόστος στις πρώτες ύλες αλλά και στην ενέργεια.

«Υψηλό κόστος της ενέργειας»
” Οι πρώτες ύλες έχουν αυξηθεί και η αύξηση είναι τραγική, αλλά μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το υψηλό κόστος της ενέργειας . Αυτό δεν το βλέπουμε μόνο εμείς, αλλά το βρίσκουν μπροστά τους όλοι οι επαγγελματίες . Η ενέργεια έχει πάει στο διπλάσιο , δεν ξέρουμε τι να πληρώσουμε. Εμείς έχουμε δεν έχουμε δουλειά, πρέπει να έχουμε τα ψυγεία ανοιχτά και να περιμένουν και υπάρχει μεγάλο πρόβλημα ως προς αυτό. Μαζί με την αύξηση των πρώτων υλών που είναι τεράστια, προσπαθούμε όσο μπορούμε να απορροφήσουμε εμείς αυτή την αύξηση”, εξήγησε η κ. Τσελεπή , συμπληρώνοντας πως πλέον οι καταναλωτές κάνουν διερευνητικές κινήσεις και λίγες αγορές και ρωτούν διαρκώς για τις τιμές όχι για μεγάλες παραγγελίες, αλλά για μικρές οικογενειακές ποσότητες.

” Μπαίνουμε και στη διαδικασία να εξηγούμε για να καταλάβει και ο κόσμος τι συμβαίνει”, τόνισε η πρόεδρος των Ζαχαροπλαστών σημειώνοντας πως οι καταναλωτές ασκούνται σε έναν καταιγισμό ερωτήσεων περί του κόστους, που κάποιες φορές είναι αυξημένο.

Εκτός από τα μεγάλα αυτά προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν τα ζαχαροπλαστεία, υπάρχει πλέον και το ζήτημα του αθέμιτου ανταγωνισμού μέσω διαδικτύου. Η κ. Τσελεπή εφιστά την προσοχή όλων για το παρεμπόριο που ανθίζει τις γιορτινές ημέρες, καθώς υπάρχουν αρκετοί, που κάνουν γλυκίσματα στο σπίτι τους και τα πωλούν μέσω Internet και social media.
Η ίδια σημειώνει ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί, καθώς δεν ξέρουν την ποιότητα αυτών των γλυκισμάτων και θα καλό θα είναι να στηρίξουν τα ζαχαροπλαστεία της γειτονιάς τους, που έχουν φρέσκα γλυκά με αγνά προϊόντα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.