Σε κρίση οι μεταφορές στη Μαγνησία λόγω κορωνοϊού

Χωρίς … αντικείμενο Υπεραστικό ΚΤΕΛ και τουριστικά λεωφορεία

Την αγωνία τους για το τι μέλλει γενέσθαι, καλούμενοι να αντιμετωπίσουν τις οικονομικές συνέπειες που προκύπτουν εξαιτίας των μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, εξέφρασαν στο Ράδιο Ένα 102,5 και στον Ηλία Κουτσερή εκπρόσωποι του κλάδου των Μεταφορών. Από τη μία ο Πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας Δημήτρης Κολυνδρίνης σημείωσε ότι τα δρομολόγια έχουν αναγκαστικά περιοριστεί σημαντικά, ενώ από την άλλη ο Γεν. Γραμματέας του Συλλόγου Ιδιοκτητών τουριστικών γραφείων και λεωφορείων «Η Μαγνησία», Θανάσης Σιμώτας κάνει λόγο για απραξία που ξεπερνάει τους 10 μήνες, χωρίς στήριξη από την πλευρά της κυβέρνησης.
«Δεν υπάρχει μεταφορικό έργο πλέον. Ο κόσμος που μετακινείται είναι λίγος και μετακινούνται μόνο όσοι μπορούν (σ.σ. βάσει μέτρων). Είναι πρωτόγνωρες οι καταστάσεις. Τα δρομολόγια που εκτελούνται για την Αθήνα είναι τρία, και το καθένα έχει 25-30 άτομα, και δύο για Θεσσαλονίκη, από 11 που είχαμε καθημερινά για Αθήνα και 10 για Θεσσαλονίκη» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κολυνδρίνης, ενώ τόνισε ότι τα προβλήματα είναι ακόμη μεγαλύτερα για τα δρομολόγια εντός νομού Μαγνησίας. «Αν ήμασταν κλειστά θα είχαμε τα τρέχοντα έξοδα μόνο, ενώ τώρα δεν έχουμε καν έσοδα. Είναι διπλή η ζημιά για τα ΚΤΕΛ και τις μεταφορές» σημείωσε, παρατηρώντας από εκεί και πέρα μία αύξηση μεταφοράς προϊόντων και μικρών δεμάτων, έχοντας το πλεονέκτημα της αυθημερόν μεταφοράς, χωρίς ωστόσο παράδοση κατ’ οίκον.
Ωστόσο, ο κ. Κολυνδρίνης συμπλήρωσε ότι η σκέψη της κυβέρνησης για ενίσχυση των ΚΤΕλ λόγω των περιορισμένων δρομολογίων δεν έχει μετουσιωθεί σε πράξη, ενώ από την άλλη, κανείς δεν ξέρει τίποτα όσον αφορά την άρση των περιορισμών για τις Μεταφορές.

Ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας κ. Δημήτρης Κολυνδρίνης

«Χωρίς λύσεις και απαντήσεις»

Από την πλευρά του, ο κ. Σιμώτας χαρακτήρισε πρωτόγνωρο το γεγονός ότι τα τουριστικά λεωφορεία είναι ακινητοποιημένα εν μέσω Χριστουγέννων, που είναι μία κατ’ εξοχήν τουριστική περίοδος, με την κατάσταση να παραμένει ίδια από τον περασμένο Μάρτιο, με μία μικρή εξαίρεση τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.
Όσον αφορά τη στήριξη που ζητούν τα μέλη του κλάδου, όπως αναφέρει ο κ. Σιμώτας, είχε ψηφιστεί τον Αύγουστο μία αποζημίωση-επιδότηση, αλλά έφτασε ο Νοέμβριος για να ζητηθούν οι σχετικές αιτήσεις και οι τελευταίες προβλέψεις κάνουν λόγω για πληρωμές εντός Ιανουαρίου. «Το μόνο έσοδο που είχαμε αυτούς τους 10-11 μήνες ήταν οι επιστρεπτέες προκαταβολές που θα κληθούμε να .. επιστρέψουμε» σχολίασε σχετικά, ενώ τα έξοδα τρέχουν. Όπως άλλωστε τόνισε, το προσωπικό είναι σε αναστολή, με τους υπαλλήλους να παίρνουν τα 534 ευρώ και τους ιδιοκτήτες να μην παίρνουν τίποτα…

Ο γ.γ. του Συλλόγου Θαν. Σιμώτας

Καλούνται να πληρώσουν
κανονικά τα τέλη κυκλοφορίας!

Στα έξοδα φυσικά συμπεριλαμβάνονται και τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία οι ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων πλήρωσαν για το 2020, χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να δουλέψουν για περισσότερο από ένα εξάμηνο, ενώ τώρα καλούνται να πληρώσουν τα τέλη για το 2021. Γι’ αυτό και ζητούν τη σχετική μέριμνα από την πλευρά της κυβέρνησης. «Κάναμε κάποιες κρούσεις για το θέμα αυτό, και ζητήσαμε σε πρώτη φάση να μην πληρώσουμε καθόλου, ή έστω τη μείωση κατά 50%. Απάντηση όμως ακόμη δεν έχει έρθει» σημείωσε ο κ. Σιμώτας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.