Σωκράτης Αναγνώστου: Προκηρύσσεται η μελέτη του ΟΣΕ για να φτάσει το τρένο στο λιμάνι

"Απαράδεκτο ένα μεγάλο λιμάνι , σαν του Βόλου να μην συνδέεται με τον σιδηρόδρομο"

Απαράδεκτο χαρακτήρισε το γεγονός πως το λιμάνι του Βόλου δεν συνδέεται με τον σιδηρόδρομο ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου κ. Σωκράτης Αναγνώστου μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Γιώργο Καρεκλίδη. Ο ίδιος ανέφερε πως προκηρύσσεται μελέτη του ΟΣΕ που εντάσσει τη σύνδεση αυτή, δηλαδή από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου στο λιμάνι και τις απαραίτητες διακλαδώσεις των γραμμών εντός του λιμένα, ενώ σχολίασε πως εάν η πόλη θέλει ανάπτυξη θα πρέπει να συμφωνήσει σε ορισμένα θέματα, ένα από αυτά και ο σιδηρόδρομος.

 

Αλλεπάλληλες επαφές για το θέμα της σύνδεσης του λιμανιού με τον σιδηρόδρομο έχει ο κ. Αναγνώστου τόσο με τον πρόεδρο του ΟΣΕ, όσο και με τον πρόεδρο της ΕΡΓΟΣΕ ενώ το ζήτημα συζήτησε και με την πρόεδρο του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας κ. Κολιοπούλου, η οποία από τη μεριά της υποσχέθηκε πως θα βοηθήσει  σε αυτή την κατεύθυνση.

“Θεωρώ απαράδεκτο ένα μεγάλο λιμάνι να μην συνδέεται με τον σιδηρόδρομο, να μην μπαίνει ο σιδηρόδρομος μέσα στο λιμάνι. Η μελέτη Λαλένη ήθελε μεταφορά του λιμανιού στον Αλμυρό, ήταν ένα άλλο σχέδιο. Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα τρένο που φτάνει στο σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου και  η απόσταση από το λιμάνι είναι ελάχιστη. Το τρένο και μέσα στο λιμάνι θα πρέπει να διακλαδωθεί. Δεν θέλουμε να πάει μόνο σε ένα μέρος της πρώτης προβλήτας, στόχος μας είναι να πάει στη δεύτερη προβλήτα κι αν κατασκευαστεί και η τρίτη να μπορεί κι εκεί να πάει το τρένο. Είναι απαραίτητο το τρένο και προς αυτή την κατεύθυνση κινούμαι”, υπογράμμισε ο κ. Αναγνώστου.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΒ ανέφερε πως ο ΟΣΕ έχει υποσχεθεί ότι η μελέτη που πραγματοποιεί έχει εντάξει το εν λόγω θέμα, όπως και τη σύνδεση των δύο βιομηχανικών περιοχών , της βιομηχανικής περιοχής Αλμυρού , όπως και τη σύνδεση του αεροδρομίου με το τρένο.

Σύμφωνα με τον ίδιο, το μείζον είναι να υπάρξει αυτή η μελέτη, για να υπάρξουν και γρήγορα αποτελέσματα. Σε σχέση με τη μελέτη Λαλένη- ο Καθηγητής μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ για τη μελέτη συνδυασμένων μεταφορών που είχε εκπονήσει το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας- ο κ. Αναγνώστου επεσήμανε πως δεν την έχει δει, όμως αναφέρονταν στη μεταφορά του λιμανιού στον Αλμυρό. Εκείνος από την πλευρά του σημειώνει πως το μείζον ζήτημα είναι να συνδεθεί το τρένο με το λιμάνι, μιας και η απόσταση του ΟΣΕ από το λιμάνι είναι απειροελάχιστη.

“Πρέπει να υπάρχει κάποια μελέτη για να υπάρχει η διακλάδωση μέσα στο λιμάνι και μετά κάποιες στιγμές  θα κόβεται  κίνηση. Στη Λάρισα κόβεται συνέχεια από τα τρένα, δεν είδα να παθαίνει τίποτα”, ανέφερε ο ίδιος, επισημαίνοντας πως η λύση που είχε προταθεί, δηλαδή την είσοδο του τρένου από το σιδηροδρομικό πορθμείο κι από εκεί να στρίβει και να πηγαίνει προς το λιμάνι ,είναι μία λύση που δεν θα λάβει εύκολα άδεια μιας και υπάρχει η Μπουρμπουλήθρα.

Τόνισε δε, πως το τρένο δεν θα διακόπτει την κυκλοφορία της πόλης τόσο συχνά, καθώς θα περνά κάποιες ημέρες της εβδομάδας τη νύχτα.

“Εάν θέλουμε ανάπτυξη θα πρέπει να συμφωνήσουμε σε κάποια θέματα. Το τρένο δεν είναι κίνηση, για να περνούν πολλά τρένα. Μια φορά θα μπει, θα φορτώσει και θα βγει. Μακάρι να υπάρχει κίνηση που να έχουμε κάθε μέρα τρένο ή και δύο τρένα την ημέρα. Όλες οι μεγάλες πόλεις θέλουν να φέρουν τον σιδηρόδρομο μέσα στην πόλη, εμείς θέλουμε να τον βγάλουμε;”, είπε ο ίδιος.

Ανέφερε δε, πως υπάρχουν και λύσεις βελτίωσης της έλευσης του τρένου στην πόλη και στον κόμβο που υπάρχει μεταξύ του ΟΣΕ και του λιμανιού. Αυτή είναι μια μικρή βύθισε που μπορεί να γίνει, πρόταση η οποία είχε συζητηθεί και όταν ο κ. Αναγνώστου ήταν πρόεδρος στο ΤΕΕ Μαγνησίας και αυτή θα διευκόλυνε και ανισόπεδες διαβάσεις .

“Η πρόταση είναι να ολοκληρωθεί μία μελέτη για την είσοδο του τρένου και για όλες τις διακλαδώσεις έτσι ώστε να εξυπηρετείται το λιμάνι. Πρέπει να συζητηθεί και με άλλους φορείς της πόλης, το πως θα συνεχίσει το τρένο μετά τον σιδηροδρομικό σταθμό. Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν διαμαρτυρίες που λένε να φύγει ο σιδηροδρομικός σταθμός γιατί ενοχλεί την πόλη, την κόβει και να πάει ο σιδηροδρομικός σταθμός στα Μελισσιάτικα”, επεσήμανε ο κ. Αναγνώστου και συμπλήρωσε πως έχει τη διαβεβαίωση του προέδρου του ΟΣΕ πως στη μελέτη που προκηρύσσεται από τον Οργανισμό υπάρχει η σύνδεση του λιμανιού με το τρένο, ενώ εξετάζουν και τη σύνδεση του αεροδρομίου και της ΒΙΠΕ .” Ας ελπίσουμε η μελέτη να προχωρήσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, για να μπει σε μελλοντική χρηματοδότηση η σύνδεση του λιμανιού με τον σιδηρόδρομο,  μόλις ολοκληρωθεί η μελέτη”, υποστήριξε .

Λειτουργεί η νέα ιχθυόσκαλα

Στο μεταξύ, ο κ. Αναγνώστου έκανε γνωστό πως εδώ και μερικές ημέρες λειτουργεί η νέα ιχθυόσκαλα . “Ήταν ένα θέμα παγωμένο και με καλή συνεργασία καταφέραμε να λειτουργήσει η ιχθυόσκαλα. Ήταν κρίμα ένα τέτοιο έργο να είναι ανενεργό”, σχολίασε χαρακτηριστικά ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΒ.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.