Διευκρινήσεις της ΔΕΗ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Διευκρινίσεις για το «μπόνους» της επιστροφής παγίων στους συνεπείς οικιακούς καταναλωτές, ειδικά για τις περιπτώσεις που λογαριασμοί πληρώθηκαν εκπρόθεσμα χωρίς υπαιτιότητα του καταναλωτή, δίνει η ΔΕΗ. Μέσα από τη στήλη, είχαμε θίξει το θέμα για το πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεπών οικιακών πελατών που εφαρμόζεται από τις αρχές του έτους 2016 και αφορά οικιακούς καταναλωτές που έχουν εξοφλήσει όλους τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους, μέχρι και την ημερομηνία λήξης τους, ανεξαρτήτως του τρόπου εξόφλησης που είχαν επιλέξει. Οι πελάτες αυτοί επιβραβεύονται με επιστροφή του διπλάσιου ποσού του παγίου που θα χρεωθεί στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2016. Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, μετά την εφαρμογή του προγράμματος επιβράβευσης, παρατηρήθηκε ότι ορισμένοι μεμονωμένοι συνεργάτες (π.χ. καταστήματα ΟΠΑΠ, φαρμακεία), έχουν αποδώσει με καθυστέρηση τα ποσά που εισέπραξαν από τους πελάτες, με αποτέλεσμα συνεπείς πελάτες να μην έχουν λάβει την επιστροφή του παγίου. Η επιχείρηση καλεί, όσους εντάσσονται σε αυτήν την κατηγορία, να απευθυνθούν στα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ, στο τηλέφωνο 11770 ή να συμπληρώσουν στο διαδίκτυο τη σχετική φόρμα επικοινωνίας, έχοντας διαθέσιμα τα αποδεικτικά εξόφλησης των εκκαθαριστικών λογαριασμών του 2015.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.