Συνελήφθη, χθες Σάββατο το πρωί σε περιοχή του Δήμου Κιλελέρ, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κιλελέρ, μία Ελληνίδα γυναίκα διότι, ως εργαζόμενη σε εταιρεία, αφαίρεσε από το συνολικό ταμείο της εταιρείας το χρηματικό ποσό των 4.775 ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του onlarissa.gr, η εταιρεία εδρεύει σε χωριό δίπλα στην Λάρισα και συγκεκριμένα στο Μελισσοχώρι.
Το αφαιρεθέν χρηματικό ποσό κατασχέθηκε και αποδόθηκε στο νόμιμο δικαιούχο του.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































