Αύριο Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015, στις 11 το βράδυ στο κέντρο «ΝΥΧΤΩΔΙΑ», θα πραγματοποιηθεί ο ετήσιος Χορός του Συνδικάτου Ηλεκτροτεχνιτών και Μισθωτών Ηλεκτρολόγων Ν. Μαγνησίας.
Η Διοίκηση καλεί όλα τα μέλη του Συνδικάτου να αγκαλιάσουν την εκδήλωση, που σε καιρούς ιδιαίτερα δύσκολους εργασιακά, θα δώσει την ευκαιρία για ακόμη μεγαλύτερη σύσφιξη των σχέσεων των συναδέλφων του κλάδου και των οικογενειών τους, μέσα από το όμορφο πρόγραμμα διασκέδασης, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Συνδικάτου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































