«Αντί για οργή, ακατάπαυστο γέλιο προκάλεσαν οι μεσημεριανές δηλώσεις του κ. Πατσιαντά», τονίζει σε απάντησή του ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου Γιώργος Μουλάς, που σημειώνει ότι τόσο τα λόγια, όσο και οι πράξεις του έχουν απολέσει κάθε ίχνος σοβαρότητας.
« Το γεγονός αυτό είναι πολύ θλιβερό, διότι θα έπρεπε να υπάρχει στο μεγάλο αυτό Δήμο του Βόλου σοβαρή και υπεύθυνη αντιπολίτευση. Οι απειλές του θα προσκρούουν στην νομιμότητα, που θα εφαρμόζεται θέλει δεν θέλει, αφού έχει επιλέξει τον δρόμο των ύβρεων, τραμπουκισμών, απειλών και δολιοφθοράς με κάθε τρόπο», αναφέρει ο Γιώργος Μουλάς.
Καταλήγοντας τονίζει ότι το έργο της Δημοτικής Αρχής θα συνεχιστεί, με τους βολιώτες ήδη να γεύονται τους πρώτους καρπούς της δημιουργικής πορείας της.































