Το γεγονός ότι ο κανονισμός άρδευσης έρχεται να αποκαταστήσει μια ιστορική αδικία, θα ψηφιστεί και θα εφαρμοστεί απαρέγκλιτα γιατί διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον και προστατεύει τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα της πόλης και των πολιτών, επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το Δ.Σ,. της ΔΕΥΑΜΒ που καταδικάζει τα επεισόδια που έγιναν από ολιγάριθμη ομάδα πολιτών. Επίσης τονίζει ότι, με την ολοκλήρωση και αυτού του διαλόγου, οι αποφάσεις και θα ληφθούν και θα εφαρμοστούν, όπως αρμόζει σε μια ευνομούμενη κοινωνία, που σέβεται τους θεσμούς της.
Από το ΔΣ της ΔΕΥΑΜΒ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Η διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ καταδικάζει με απερίφραστο τρόπο τα θλιβερά επεισόδια που σημειώθηκαν στη συνεδρίαση της περασμένης Τρίτης από μια ολιγάριθμη ομάδα πολιτών, κινούμενων με ετερόκλητα κίνητρα, που μόνο ως ευγενή δεν θα μπορούσε κανείς να τα χαρακτηρίσει.
Ο κανονισμός της άρδευσης, που έρχεται να αποκαταστήσει μια ιστορική αδικία σε βάρος της συντριπτικής πλειονότητας των πολιτών του Δήμου Βόλου, προς όφελος μια ομάδας μεγαλοϊδιοκτητών γης, παρά τις όποιες μεθοδεύσεις και τις παράνομες και αντικοινωνικές αντιδράσεις, θα ψηφιστεί και θα εφαρμοστεί απαρέγκλιτα γιατί ακριβώς διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον και προστατεύει τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα της πόλης και των πολιτών.
Η διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ, παρά τον ευρύ διάλογο που αναπτύχθηκε σε όλο το προηγούμενο διάστημα, έδειξε τη διάθεσή της για συναίνεση και συνεργασία αποδεχόμενη την πρόταση των τοπικών συμβουλίων, αναβάλλοντας την λήψη απόφασης και δίνοντας ένα επιπλέον διάστημα διαβούλευσης και ανταλλαγής προτάσεων και ιδεών.
Ωστόσο καθιστά σαφές ότι με την ολοκλήρωση και αυτού του διαλόγου οι αποφάσεις και θα ληφθούν και θα εφαρμοστούν, όπως αρμόζει σε μια ευνομούμενη κοινωνία, που σέβεται τους θεσμούς της. Τα ποικιλώνυμα ιδιοτελή συμφέροντα, οι άκριτες και τυφλές κομματικές συγκρούσεις και η νοοτροπία του χαβαλέ, είναι καταστάσεις που δεν μας αφορούν.
Εμείς συνεχίζουμε το έργο μας, που είναι πρώτα και πάνω απ’ όλα η διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα της ΔΕΥΑΜΒ, με την εξυγίανση της από τις «αμαρτίες» του παρελθόντος και την επαναφορά της σε τροχιά ανάπτυξης, προς όφελος της κοινωνίας και μόνο».
«Θα υλοποιήσουμε το πρόγραμμα»
Από το δήμαρχο Βόλου Αχιλλέα Μπέο και τα μέλη της Δημοτικής Αρχής έγινε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Βαθύτατες, έως και χαώδεις, οι διαφορές που μας χωρίζουν από τα άτομα, κυρίως νεαρής ηλικίας, που κινούνται στον λεγόμενο αντιεξουσιαστικό χώρο, ωστόσο από την πλευρά μας είναι δεδομένη η κατανόηση στην αμφισβήτηση τους στο βρόμικο πολιτικό και κοινωνικό κατεστημένο, που μας έφερε στην σημερινή κατάντια.
Έτσι μας εκπλήσσει το γεγονός ότι συμπαρατάσσονται με κόμματα και ομάδες με ισχυρά συμφέροντα που επιχειρούν να τους ποδηγετήσουν και να τους χρησιμοποιήσουν για την εξυπηρέτηση ιδιοτελών και αδιαφανών συμφερόντων, όπως στην περίπτωση της ΔΕΥΑΜΒ και της χρήσης του νερού.
Ασφαλώς και δεν διαφεύγει της προσοχής μας ότι η «εκμετάλλευση» μπορεί να είναι και αμφίδρομη, αλλά είναι προφανές ότι ενέργειες όπως αυτές της Τρίτης, στη ΔΕΥΑΜΒ, ρίχνουν σκιές για τα κίνητρα που υποκρύπτουν.
Δηλώνουμε και πάλι ότι εμείς λειτουργούμε ως αυτοδιοικητική παράταξη, δεν είμαστε ενταγμένοι σε κάποια άλλη κομματική, έχουμε σεβασμό προς όλες τις απόψεις και τις διαφορετικότητες και πολύ περισσότερο δεν λειτουργούμε με γραμμές και κατευθύνσεις.
Δικό μας αποκλειστικό μέλημα είναι να υλοποιήσουμε το πρόγραμμα που έχουμε για την πόλη και τους πολίτες, μακριά από διαπλοκές και οργανωμένα συμφέροντα. Όσοι θέλουν μπορούν να ταχθούν μαζί μας και φυσικά όσοι θέλουν μπορεί να αντιπαρατεθούν. Στη βάση όμως επιχειρημάτων και όχι με μεθοδεύσεις και επιλογές, που γεννούν εύλογα ερωτήματα στην ίδια των κοινωνία για τα κίνητρα εκείνων που τις ακολουθούν. Μέχρι εδώ…
Σε κάθε περίπτωση οι αντιεξουσιαστές έχουν να απαντήσουν και σε ένα ερώτημα: Με τους πολλούς, δηλαδή, το λαό ή με τους ολιγάρχες, που έχουν την απαίτηση να διαχειρίζονται με βάση τα συμφέροντά τους το νερό; Γιατί η απορία για την εμπλοκή τους σε …χωράφια, που δεν έχουν, είναι εύλογη»…































