Διέφυγαν από το Ίδρυμα Ανηλίκων αλλά δεν πρόλαβαν να κλέψουν

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Δύο 14χρονους Έλληνες, που διέφυγαν από το Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Βόλου, στις 11.30 σήμερα το πρωί, συνέλαβαν μερικές ώρες αργότερα αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Βόλου, πριν προλάβουν να κάνουν κλοπές.
Οι δύο ανήλικοι κρατούνται, εκτίοντας ποινές για ληστεία και κλοπές.

Επίσης, αστυνομικοί της Ασφάλειας, συνέλαβαν έναν 27χρονο Αλβανό, διότι εκκρεμούσε δικαστική απόφαση να εγκαταλείψει την Ελλάδα, αλλά δεν το έπραξε.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.