Δύο συλλήψεις για παραεμπόριο σε Βόλο και Αγχίαλο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Δύο συλλήψεις έγιναν χθες από την Αστυνομία για παραεμπόριο στο Βόλο και στη Ν. Αγχίαλο.

Αστυνομικοί του Α.Τ. Βόλου συνέλαβαν έναν 41χρονιο άνδρα, διότι διέθετε προς πώληση 30 γλάστρες και 30 γλαστράκια, στερούμενος σχετική άδεια.
Επίσης, από αστυνομικούς του Α.Τ. Αλμυρού συνελήφθη στην Αγχίαλο ένας 51χρονος που διέθετε προς πώληση 102 ζευγάρια παπούτσια χωρίς να διαθέτει άδεια μικροπωλητή.

Και στις δύο περιπτώσεις κατασχέθηκε τα προϊόντα και στους συλληφθέντες επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμα 5.000 ευρώ έκαστος.

Τέλος, κατελήφθησαν χθες από αστυνομικούς του Α.Τ. Περιφέρειας και της Τουριστικής Αστυνομίας τέσσερις αλλοδαποί να επαιτούν.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.