Εκδήλωση για το εργασιακό bullying διοργανώνει ο Πανθεσσαλικός Σύλλογος Νομικών και Πολιτικών Επιστημόνων – Εκπαιδευτικών, την Παρασκευή 3 Απριλίου στον αμφιθέατρο Σαράτση, του κτιρίου Παπαστράτος του Π.Θ. στις 6 το απόγευμα, με βασικές ομιλήτριες την Νάνσυ Παπαλεξανδρή, ομότιμη καθηγήτρια στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, πρώην αντιπρύτανη επί ακαδημαϊκών υποθέσεων και προσωπικού στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τένια Μακρή ψυχολόγο – συγγραφέα και Κίρκη Πατσιαντά διδάκτορα Νομικής – δικηγόρο.
Την εκδήλωση στηρίζει η ΕΛΜΕ Μαγνησίας που σε ανακοίνωσή της τονίζει ότι επειδή έχει παρατηρηθεί ότι, μετά από καταγγελίες εκπαιδευτικών ότι η βία (είτε ψυχολογική είτε σωματική), μπορεί δυνητικά να εκδηλωθεί σε οποιονδήποτε χώρο εργασίας και να θίξει οποιονδήποτε εργαζόμενο, καθώς και σε αυτούς τους χώρους αναπτύσσονται σχέσεις εξουσίας μέσα από την ιεραρχική υποταγή ή αντίστοιχα υπεροχή, καθίσταται πλέον επιτακτικό να δημιουργηθεί ένα θεσμικό πλαίσιο για τον εντοπισμό, την πρόληψη και την άμεση διαχείριση των προβλημάτων βίας (σωματικής ή ψυχολογικής) στο χώρο της εργασίας.































