Και το 8ο Λύκειο Βόλου στο «χορό» των καταλήψεων

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Και το 8ο Λύκειο Βόλου προστέθηκε από σήμερα στο «χορό» των καταλήψεων, ενώ συνεχίζει για δεύτερη ημέρα σήμερα το 6ο Λύκειο Βόλου στην κατάληψη.
Κύριο αίτημα των μαθητών των δύο σχολείων είναι οι σχολικές εκδρομές και το γεγονός ότι οι καθηγητές πλέον δεν μπορούν να τους συνοδεύσουν.

Σημειώνεται ότι πρόσφατα Δικαστήριο καταδίκασε δύο καθηγητές, που ανταποκρίθηκαν σωστά στην ασθένεια δύο μαθητών στη διάρκεια εκδρομής και οι εκπαιδευτικοί πλέον είναι διστακτικοί στη συνοδεία μαθητών τους στις εκδρομές.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.