Κατάληψη ξεκίνησαν οι μαθητές του 6ου Λυκείου Βόλου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Κατάληψη ξεκίνησαν από σήμερα οι μαθητές του 6ου Λυκείου Βόλου, διαμαρτυρόμενοι γιατί δεν συνόδευσε το σχολείο την ομάδα μπάσκετ που αγωνιζόταν στα Γιάννενα και για συμπαράσταση προς τους καθηγητές τους για τοπ θεσμικό πλαίσιο που τους εμποδίζει να τους συνοδεύουν στις εκδρομές.
Επίσης οι μαθητές διαμαρτύρονται για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με τους καθηγητές που δεν τους συνοδεύουν στις εκδρομές τους.

Κύκλοι της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας αναφέρουν ότι η εκδρομή στα Ιωάννινα δεν πραγματοποιήθηκε, διότι ήταν πολύ μικρό το χρονικό διάστημα για την προετοιμασία και δεν θα διδόταν έγκριση από τον περιφερειακό διευθυντής εκπαίδευσης για μετακίνηση εκτός Θεσσαλίας του σχολείου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.