Μήνυση κατ’ αγνώστων κατέθεσε αργά σήμερα το μεσημέρι στην Εισαγγελία Βόλου ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος, για να προλάβει τυχόν επεισόδια στην αυριανή προγραμματισμένη συνεδρίαση του ΔΣ της ΔΕΥΑΜΒ για έγκριση του κανονισμού άρδευσης.
Ο δήμαρχος ανέφερε στον εισαγγελέα ότι υπάλληλοι της ΔΕΥΑΜΒ εντόπισαν σήμερα, στο χώρο στάθμευσης (στο πίσω μέρος του κτιρίου) κρυμμένα ξύλα και πέτρες που τοποθέτησαν άγνωστοι, με προφανή σκοπό να τα χρησιμοποιήσουν αύριο που έχει προγραμματιστεί νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας, πριν τη συνεδρίαση του Δ.Σ.
Άφησε δε να εννοηθεί ποιούς θεωρεί υπεύθυνους, χωρίς όμως να κατονομάσει κάποιον.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























