Δεν λειτουργούν από χθες το απόγευμα οι φωτεινοί σηματοδότες στην αρχή της οδού Αναπαύσεως, στο Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων, λόγω εκτροπής αυτοκινήτου που έπεσε πάνω στο φανάρι.
Το υλικών ζημιών τροχαίο έγινε χθες το απόγευμα επί των οδών Αναπαύσεως – Ταξιαρχών, στη Ν. Ιωνία, όταν μεθυσμένος οδηγός βγήκε από το δρόμο και έπεσε σε σηματοδότη και σήμα της τροχαίας.
Ευτυχώς ο οδηγός δεν τραυματίστηκε, αλλά από τη σύγκρουση τέθηκαν εκτός λειτουργίας οι όλοι σηματοδότες της συγκεκριμένης διασταύρωσης.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































