Είκοσι επτά υποψήφιοι στελεχώνουν το ενιαίο ψηφοδέλτιο Δημοτικών Υπαλλήλων στους ΟΤΑ Ν. Μαγνησίας «Απ. Πλαγεράς», που καλούν τους εργαζόμενους στους Δήμους να τους υπερψηφίσουν, για να συνεχίσουν το δρόμο που ξεκίνησαν πριν 3 χρόνια για ανεξάρτητο συναδελφικό συνδικαλισμό με θέσεις και παρουσία σ’ όλους τους Δήμους, με σταθερό μέτωπο στον «συνδικαλισμό» των παραγόντων, τον κομματικό συνδικαλισμό παλιάς και νέας κοπής, τον κυβερνητικό συνδικαλισμό κάθε απόχρωσης.
Οι υποψήφιοι για το ενιαίο ψηφοδέλτιο είναι για το ΔΣ, την ΠΕΟ ΟΤΑ και την ΑΔΕΔΥ οι Αναγνώστου Νικόλαος, Βαριάμη Ζωή, Γκαραγκούνης Παναγιώτης, Καραΐσκου Μαρία (Μίρκα), Καραμανλή Αγλαία (Αίγλη), Κατσιφός Γιώργος, Καψάλη Παναγιώτα (Γιώτα), Κωστίμπα Ανδρομάχη (Μάχη), Μαγιάκος Γιώργος, Μακούχα Μαρία, Μαστρογιάννη Μαρία, Μεταφτσής Αλέκος, Μπαντής Δημήτρης, Μπιντάκας Γιώργος, Μπιρμπίλης Κων/νος, Οικονόμου Γιώργος, Παντελίδου Παρθένα (Πόπη), Παπαγεωργίου Ιωάννης (Τζαννέτος), Πασχάλης Θεόδωρος, Πατέρη Παρασκευή, Σαμαρτζής Δημήτρης, Σταματίου Χρήστος, Σούρλας Γρηγόρης, Στάχτου Ευθαλία (Θάλεια), Τζουρβατζής Αποστόλης, Τσάνιος Νικόλαος και Τσούπρος Άγγελος.































