Μόνο το 1ο ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας σε κατάληψη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μόνο το 1ο ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας βρίσκεται σε κατάληψη σήμερα Τρίτη, σύμφωνα με τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Μαγνησίας.
Οι μαθητές του σχολείου διαμαρτύρονται για το γεγονός ότι οι καθηγητές τους δεν δέχονται να τους συνοδεύσουν σε πολυήμερες εκδρομές, διότι εκπαιδευτικοί καταδικάστηκαν από Δικαστήριο για πρόβλημα υγείας που παρουσίασε παιδί στη διάρκεια εκδρομής.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.