ΟΣΕ Βόλου: Με λεωφορεία η μετακίνηση ως τα Μελισσάτικα τη Δευτέρα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Από τον ΟΣΕ Βόλου ανακοινώθηκε ότι από τις 00.30 της ερχόμενης Δευτέρας 30 Μαρτίου, μέχρι τις 04.30 τα ξημερώματα της Τρίτης 31 Μαρτίου, λόγω εκτέλεσης εργασιών στη σιδηροδρομική γραμμή, από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Βόλου μέχρι τη διάβαση Μελισσατίκων, οι επιβάτες θα μετακινούνται με λεωφορεία, για να πάρουν στη συνέχεια το τρένο για Λάρισα.

Η μετακίνηση των επιβατών από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου μέχρι τα Μελισσάτικα (όπου θα παίρνουν το τρένο για τη Λάρισα) θα γίνεται με λεωφορεία, που θα αναχωρήσουν την ερχόμενη Δευτέρα τις ώρες 05.15, 07.15, 09.10, 10.15, 12.09, 15.09, 17.09, 19.09, 20.50, 21.15 και 23.09.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.