ΠΑΜΕ: «Δεν θυσιάζουμε τη ζωή και την υγεία μας για τα κέρδη»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Συγκέντρωση την Πέμπτη 2 Απρίλη στις 7 μ.μ. στην Πλ. Πανεπιστημίου

Με σύνθημα «δεν θυσιάζουμε την υγεία και τη ζωή μας για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων. Να καλυφθούν άμεσα όλες οι ελλείψεις για τα κενά», τα σωματεία και οι επιτροπές αγώνα του ΠΑΜΕ πραγματοποιούν συγκέντρωση την Πέμπτη 2 Απρίλη, στις 7 το απόγευμα στην Πλατεία Πανεπιστημίου.

Όπως αναφέρθηκε σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν σήμερα στελέχη του ΠΑΜΕ, το ζήτημα της κατάστασης των δομών υγείας ταλανίζει την πόλη και η κατάσταση είναι εκρηκτική, ειδικά στο Βόλο, όπου το Νοσοκομείο έχει αδειάσει από γιατρούς και μετατρέπεται σε Κέντρο Υγείας και το ΠΕΔΥ έχει καταστήσει ερείπιο.

Σύμφωνα με το μέλος της ΔΑΣ – ΟΤΑ Εύη Καρυδάκη, αυτή τη στιγμή στο Βόλο, με πληθυσμό πάνω από 120.000 ανθρώπους, υπάρχουν όλοι κι όλοι έξι παιδίατροι: Ένας στο ΠΕΔΥ, τρεις στο Νοσοκομείο (οι δύο μάλιστα επικουρικοί, των οποίων η σύμβαση λήγει τον Ιούνιο) και οι δύο συμβεβλημένοι, με ό,τι αυτό συνεπάγεται με τα ραντεβού και το μαρτύριο του τηλεφώνου κάθε 1η του μήνα, για να προλάβουν το πλαφόν.

Στη συνέντευξη παραβρέθηκαν ο Λάζαρος Τσελεπής του Σωματείου της Coca Cola, η Μαρία Πλαγερά του Σωματείου Καθαριστριών και ο Γιώργος Ρούσσας των συνταξιούχων ΙΚΑ, ενώ τονίστηκε ότι για κάποιο σοβαρό περιστατικό, ακόμη και μικροατυχήματα, ειδικά σε μικρές ηλικίες, δεν υπάρχει υποδομή για την πόλη και πρέπει να μεταφέρονται στη Λάρισα ή στη Θεσσαλονίκη, με κίνδυνο της ζωής των παιδιών.

Τα σωματεία και οι επιτροπές αγώνα που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ, καλούν όλες τις λαϊκές οικογένειες της περιοχής μας, να πάρουν θέση στην τραγική, εκρηκτική και επικίνδυνη κατάσταση, για να υπερασπιστούν τις ζωές των παιδιών και των οικογενειών τους και να διεκδικήσουν τις σύγχρονες ανάγκες τους για ζητήματα υγείας.

Οι διεκδικήσεις του ΠΑΜΕ είναι άμεση κάλυψη όλων των κενών και ελλείψεων στο Νοσοκομείο Βόλου, το ΠΕΔΥ και τα Κέντρα Υγείας, κανένας ανασφάλιστος και άμεσα μέτρα για τη δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη των οικογενειών των ανέργων, χωρίς καμία προϋπόθεση.

Επίσης ζητά να καταργηθεί κάθε πληρωμή για ιατρικές και εργαστηριακές εξετάσεις, φάρμακα, θεραπείες, υγειονομικό υλικό και τεχνικά βοηθήματα, πλήρη και επαρκή χρηματοδότηση, των δημόσιων μονάδων υγείας από τον κρατικό προϋπολογισμό, ενιαίο, καθολικό αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν σύγχρονο σύστημα υγείας, πρόνοιας, προληπτικής και επείγουσας ιατρικής για όλους, μέτρα προστασίας υγείας και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς, με αντίστοιχες υποδομές, κρατικό σώμα γιατρών εργασίας, τεχνικών ασφαλείας και νοσηλευτών.

Αύριο Παρασκευή, στις 7 το απόγευμα στο Εργατικό Κέντρο Βόλου, θα γίνει σύσκεψη σωματείων και φορέων για το ζήτημα της υγείας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.