Σε εκλογές πάνε οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ Μαγνησίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Την ερχόμενη Δευτέρα 16 Μαρτίου, στις 12 το μεσημέρι, θα πραγματοποιηθεί η εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ, στο Δημαρχείο Βόλου.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, από τις 12 το μεσημέρι μέχρι το τέλος του ωραρίου, έχει προκηρυχθεί στάση εργασίας, ώστε οι εργαζόμενοι να μπορέσουν να παραβρεθούν στην εκδήλωση.

Για τις εκλογές που θα γίνουν το προσεχές διάστημα στο Σύλλογο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα κατέλθουν δύο ψηφοδέλτια, ένα με όλες τις παρατάξεις και ένα της ΔΑΣ-ΟΤΑ.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.