Έξω από τις πύλες της βιομηχανίας ΒΙΣ, βρέθηκε σήμερα κλιμάκιο της Τομεακής Επιτροπής Βόλου του ΚΚΕ, με επικεφαλής τον Απ. Νάνο, δημοτικό σύμβουλο Βόλου, σε ένδειξη συμπαράστασης προς τους εργαζόμενους στην επιχείρηση.
Τα μέλη του κλιμακίου του ΚΚΕ μοίρασαν ανακοίνωση, με την οποία δηλώνουν ότι εκφράζουν την αμέριστη συμπαράστασή τους στην τακτική της εταιρίας που κρατά σε ομηρία δεκάδες εργαζόμενους, με συνεχόμενη και εναλλασσόμενη επιβολή εκ περιτροπής εργασία και διαθεσιμότητες.
«Με τις δικαιολογίες που σας προβάλλουν έχουν στόχο να κρύψουν ότι στόχος είναι η παραπέρα αναδιοργάνωση της παραγωγής και των εργασιακών σχέσεων, δηλαδή χτύπημα των δικαιωμάτων όλων σας, για μεγαλύτερα κέρδη. Εξάλλου, ο Όμιλος Φιλίππου, παρόμοιες προσπάθειες κάνει και στα υπόλοιπα εργοστάσια, που όμως έχουν βρει τείχος από τους εργαζόμενους εκεί με μπροστάρηδες τα ταξικά σωματεία που υπάρχουν σε αυτούς τους χώρους», τονίζεται στην ανακοίνωση του ΚΚΕ.
Το ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους να υψώσουν ανάστημα και να οργανώσουν την πάλη τους χωρίς καμία αναμονή, προκειμένου να βάλουν φρένο τις μεθοδεύσεις της διεύθυνσης της χαρτοποιίας και επισημαίνει ότι δεν μπορούν να περιμένουν τίποτα από τα κόμματα εκείνα που τα προηγούμενα χρόνια στήριξαν όλο το αντεργατικό και αντιλαϊκό νομοθετικό πλαίσιο που δίνει τη δυνατότητα στο κεφάλαιο να επιβάλλει την εκ περιτροπής εργασία, τις διαθεσιμότητες και άλλα βάρβαρα μέτρα.































