Συνάντηση με το προεδρείο του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Κεντρικής Ελλάδος. είχε χθες στο Δημαρχείο, ο δήμαρχος Βόλου κ. Αχιλλέας Μπέος και συζήτησαν θέματα που αφορούν την τοπική οικονομία και πρωτίστως θέματα ανάπτυξης και απασχόλησης.
Από την πλευρά του τοπικού ΣΕΒ μετείχαν οι κ. Ευριπίδης Δοντάς , πρόεδρος, ο κ. Απόστολος Παπαδούλης, πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής, το μέλος του Δ.Σ. κ. Γιώργος Βαρούτσικος και η κ. Φρόσω Δαγλαρίδου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































