Την Παρασκευή ανοίγει ο δρόμος από Γορίτσα προς Αγριά

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ολοκληρώνονται οι εργασίες τοποθέτησης του αγωγού αποχέτευσης της Αγριάς, στη διαδρομή Γορίτσας – ΑΓΕΤ και ο δρόμος θα παραδοθεί στην κυκλοφορία μεθαύριο Παρασκευή, ώστε να γίνεται απρόσκοπτα η κίνηση ενόψει και του Πάσχα.

Όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ Στέργιος Παπαευσταθίου, η τοποθέτηση του αγωγού αποχέτευσης στο διαδρομή μετά την ΑΓΕΤ προς Βόλο ολοκληρώνεται και μεθαύριο Παρασκευή θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το έργο.

Πάντως, μένει ένα σημείο που ακόμη δεν τοποθετήθηκε αγωγός αποχέτευσης, που είναι μπροστά από το εργοστάσιο της ΑΓΕΤ Ηρακλής, που, επειδή είναι πιο σύνθετο έργο, οι εργασίες θα ξεκινήσουν μετά το Πάσχα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.