Υπάλληλοι Δήμου Βόλου: Στις 19/9 το πόρισμα του ΣΔΟΕ παραδόθηκε στο γραφείο δημάρχου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Κατηγορηματικά διαψεύδουν όσα ισχυρίστηκε ο δήμαρχος Αχιλλέας Μπέος, ότι παρέλαβε με το πόρισμα του ΣΔΟΕ για το Μουσείο Πόλης, το απόγευμα της Τρίτης 3 Φεβρουαρίου, οι υπάλληλοι του Δήμου Βόλου, που επισημαίνουν ότι το έγγραφο παραλήφθηκε από το γραφείο του δημάρχου στις 19 Σεπτεμβρίου 2014.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στους ΟΤΑ Ν. Μαγνησίας Γιώργος Μαγιάκος, δήλωσε στο magnesianews.gr ότι το πόρισμα του ΣΔΟΕ συντάχθηκε στην Αθήνα στις 24 Αυγούστου 2014 και στις 16 Σεπτεμβρίου συντάχθηκε το πρωτόκολλο παραλαβής από τον Δήμο Βόλου.

«Στις 19 Σεπτεμβρίου έγινε παράδοση του πορίσματος στο γραφείο του δημάρχου Βόλου με εμπιστευτικό πρωτόκολλο παραλαβής, το οποίο υπογράφει υπάλληλος του γραφείου του κ. Μπέου», δήλωσε ο κ. Μαγιάκος, που συμπλήρωσε ότι την ίδια μέρα, με την ίδια διαδικασία το πόρισμα παραδόθηκε και στο γραφείο του αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών Θανάση Σαυρίδη, με υπογραφή επίσης υπαλλήλου του.

«Συνεπώς, τα όσα ισχυρίστηκε ο δήμαρχος ότι παρέλαβε το πόρισμα του ΣΔΟΕ την περασμένη Τρίτη είναι αναληθή», ήταν η δήλωση του προέδρου του Συλλόγου Εργαζομένων στους ΟΤΑ, που πρόσθεσε ότι εντός της ημέρας θα εκδοθεί ανακοίνωση του Συλλόγου για το θέμα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.