Η βουλευτής Μαγνησίας κ. Ζέττα Μ. Μακρή εκφράζει με ανακοίνωση που εξέδωσε τις θερμές της ευχαριστίες στον υφυπουργό υγείας κ. Μ. Θεμιστοκλέους, ο οποίος μετά από τις οδηγίες που έλαβε από τον υπουργό υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη, προχώρησε στην έγκριση της συνεργασίας του Γενικού Νοσοκομείου Βόλου «Αχιλλοπούλειο» με έναν ιδιώτη ιατρό ειδικότητας χειρουργικής με καθεστώς έκδοσης δελτίου απόδειξης παροχής υπηρεσιών. Ακόμη, ο υφυπουργός ενημέρωσε την κ. Μακρή ότι θα ακολουθήσει, στις αρχές της επόμενης εβδομάδας, και η έγκριση συνεργασίας με έναν ιατρό νευρολόγο, επίσης, για το «Αχιλλοπούλειο».
Θα πρέπει να σημειωθεί, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, ότι άμεση ήταν η αντίδραση του υπουργού υγείας κ. Α. Γεωργιάδη στα θέματα που του έθεσε η κ. Μακρή στις δύο συναντήσεις τους, τον περασμένο μήνα, για την οργάνωση και στελέχωση ιδιαίτερα, του Γενικού Νοσοκομείου Βόλου «Αχιλλοπούλειο». «Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου υγείας αναγνωρίζοντας τις ανάγκες ενίσχυσης και ενδυνάμωσης των δομών υγείας του νομού Μαγνησίας με ιατρικό προσωπικό προχωρά τάχιστα και εντατικά στην κάλυψή τους», αναφέρει η Βουλευτής.
Μ. Θεμιστοκλέους σε Ζ. Μακρή: «Χειρουργός και Νευρολόγος στο Αχιλλοπούλειο»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































