Οριστικοποιήθηκαν οι διευθυντές σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Οδηγίες για την παραλαβή και παράδοση των σχολείων

Εκδόθηκε από την περιφερειακή διευθύντρια Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας η απόφαση έγκρισης του πίνακα διευθυντών των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Μαγνησίας για τη νέα σχολικά χρονιά.
Η τοποθέτηση των διευθυντών γίνεται για το συμφέρον της υπηρεσίας και με δαπάνη του Δημοσίου, με τριετή θητεία, η οποία λήγει στις 31-07-2020.

Στο μεταξύ η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Μαγνησίας έδωσε στη δημοσιότητα τις οδηγίες για την ανάληψη υπηρεσίας & την παράδοση-παραλαβή μετά την τοποθέτηση των νέων διευθυντών.
Σύμφωνα μ’ αυτές όλες οι διαδικασίες οδηγίες για την ανάληψη υπηρεσίας & την παράδοση-παραλαβή του σχολείου, θα πρέπει να καταγραφούν με ημερομηνία 1 Αυγούστου 2017 (πλην του κλεισίματος του βιβλίου Πρακτικών Διευθυντή το οποίο θα πρέπει να κλείσει από τον απερχόμενο διευθυντή με ημερομηνία τις 31 Ιουλίου 2017.
Συγκεκριμένα, από ώρα 08:00 έως και 11:00 θα πραγματοποιηθεί η διαδικασία Ανάληψης Υπηρεσίας των Διευθυντών στη ΔΔΕ Μαγνησίας (Αίθουσα Συνεδριάσεων – 8ος Όροφος). Σε εξαιρετικές περιπτώσεις δύναται να πραγματοποιηθεί Ανάληψη Υπηρεσίας με την αποστολή σχετικού φαξ ή e-mail. Σε περίπτωση αποστολής της αναφοράς ανάληψης μέσω FAX ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρακαλούνται οι υποψήφιοι να αποστείλουν την πρωτότυπη αναφορά ανάληψης και με ταχυδρομείο.

Από ώρα 11:30, θα πραγματοποιηθεί Κοινή Σύσκεψη Διευθυντών & ΔΔΕ Μαγνησίας στο αμφιθέατρο του παρακείμενου της ΔΔΕ, Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας.
Μετά την Κοινή Σύσκεψη Διευθυντών & ΔΔΕ Μαγνησίας, θα πραγματοποιηθεί Ανάληψη Υπηρεσίας στο κάθε Σχολείο στη νέα θέση. Η πράξη θα καταγραφεί στο βιβλίο Πράξεων του Διευθυντή με αριθμό Πράξης 1 και ημερομηνία 1 Αυγούστου 2017 αφού προηγηθεί το «κλείσιμο» του βιβλίου από τον προηγούμενο Διευθυντή με ημερομηνία 31 Ιουλίου 2017 και ώρα 14:00.

Όσοι Διευθυντές παραμένουν στο ίδιο σχολείο, απαιτείται να κάνουν και αυτοί «κλείσιμο» του βιβλίου Πράξεων του Διευθυντή με ημερομηνία 31 Ιουλίου 2017 ώρα 14:00και στη συνέχεια να καταγράψουν πράξη Ανάληψης Υπηρεσίας με αριθμό Πράξης 1 με ημερομηνία 1 Αυγούστου 2017 .

Μετά την ανάληψη υπηρεσίας στο σχολείο, την ίδια μέρα και εφόσον υπάρχει αλλαγή Διευθυντή :
• συντάσσεται πρωτόκολλο παραλαβής – παράδοσης (Υπόδειγμα 2 – Πηγή: ΔΔΕ Έβρου). Το πρακτικό παραλαβής – παράδοσης συντάσσεται, υπογράφεται και σφραγίζεται στο Βιβλίο Πράξεων Διευθυντή. Στο πρακτικό θα σημειώνεται και η παράδοση – παραλαβή όλων των κλειδάριθμων (User name και Password) λειτουργίας των διαδικασιών του Σχολείου (κλειδάριθμοι e-mail, ΜySchool, υπολογιστών, συστημάτων επικοινωνίας, κλπ), χωρίς βέβαια να καταγράφονται τα User name και Password, στο εν λόγω πρακτικό.
• σε όσα Σχολεία υπάρχει σύστημα V.B.I (Υπόδειγμα 3 – Πηγή: ΔΔΕ Έβρου), θα σταλεί επιπλέον πρακτικό παραλαβής – παράδοσης.
• σε όσα Σχολεία υπάρχει φάκελος κληροδοτήματος ή ιδρυματικής υποτροφίας κλπ, θα υπάρξει επιπλέον πρακτικό παραλαβής – παράδοσης γι αυτό.
Τα πρακτικά παραλαβής – παράδοσης, φωτοαντιγράφονται σε τέσσερα (4) αντίγραφα το καθένα ώστε:
• από ένα λαμβάνουν οι ενδιαφερόμενοι,
• ένα παραμένει στο σχολείο και
• ένα αποστέλλεται στη ΔΔΕ Μαγνησίας

Η αρχική ενημέρωση των νέων διευθυντών
Ο νέος Διευθυντής ενημερώνεται από τον προηγούμενο Διευθυντή για:
• Την υφιστάμενη πολιτική και τους στόχους του σχολείου.
• Τη λειτουργική δομή του Σχολείου: τάξεις, τμήματα, υποδιαιρέσεις τμημάτων, τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη, εξεταστικό κέντρο Πανελλαδικών.
• Τους μαθητές με ειδικές ικανότητες (ΑΜΕΑ) και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
• Τις σχεσιακές στάσεις και ιδιομορφίες του σχολείου, της σχολικής κοινότητας (εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές) και των τρίτων.
• Τα στοιχεία συνεργασίας με ΔΔΕ, γραφεία της ΔΔΕ, Σχολικούς Συμβούλους και άλλες υπηρεσίες του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
• Τα στοιχεία του εκπαιδευτικού και του επικουρικού προσωπικού.
• Τις λειτουργικές, οργανωτικές και οικονομικές εκκρεμότητες του σχολείου.
• Τους κλειδάριθμους λειτουργίας όλων των συστημάτων.
• Τα οικονομικά στοιχεία και τις οικονομικές και λειτουργικές σχέσεις με: Σχολική Κοινότητα (οικονομική), Σχολική Επιτροπή, Δημοτική επιτροπή παιδείας, Δήμος (γενικά), Περιφέρεια(γενικά), συλλόγους & οργανώσεις οι οποίες σχετίζονται με το Σχολείο.
• Τις εκκρεμότητες σχετικά με Ευρωπαϊκά Προγράμματα και συμμετοχές του Σχολείου.
• Τα στοιχεία και τις οικονομικές και λειτουργικές σχέσεις με Κληροδοτήματα και παρόμοιες υποχρεώσεις.
• Τα αρχεία παλαιών Σχολείων που τηρούνται στο Σχολείο.
• Τα βιβλία και στοιχεία που τηρούνται (και τηρούνταν) στο Σχολείο και ιδιαίτερα:
o Το Μητρώο μαθητών και το αντίστοιχο ευρετήριο. Εξετάζονται τυχόν εκκρεμότητες συμπλήρωσης.
o Το σύστημα MySchool. Εξετάζονται τυχόν εκκρεμότητες συμπλήρωσης.
o Τους φακέλους Στοιχείων εισόδου – εξόδου των Μαθητών
o Τους φακέλους με τα Ατομικά Δελτία (Καρτέλες) μαθητών.
o Τα βιβλία Πράξεων Συλλόγου, Διευθυντή, Σχολικού Συμβουλίου, Εξεταστικού κέντρου Πανελλαδικών.
o Τα βιβλία Πρωτοκόλλου
o Το βιβλίο Ημερολόγιο του Διευθυντή
o Το Αρχείο Βιβλίων και Στοιχείων, ειδικά τα παλιά Βιβλία Μητρώου μαθητών, Οικονομικών, Μισθοδοσίας (αν και σήμερα δεν υπάρχει αντίστοιχη υποχρέωση τήρησης).
o Τα βιβλία υλικού, βιβλιοθήκης, αδειών προσωπικού, τροποποίησης στοιχείων μαθητών, εκδρομών-επισκέψεων και λοιπών, εφόσον υφίστανται.
o Τις θέσεις των Φακέλων Αρχειοθέτησης (Φ), τόσο σε υλική όσο και σε ψηφιακή μορφή.
o Το σύστημα ψηφιακής οργάνωσης του Σχολείου. Σε περίπτωση κατά την οποία δεν υφίσταται κάτι εκ των ανωτέρω, δεν είναι ενημερωμένο ή δεν λειτουργεί ικανοποιητικά (σύμφωνα με τους στόχους της), η νυν Διεύθυνση του Σχολείου, απλώς, μεριμνά για τη δημιουργία, ενημέρωση ή τροποποίησή του.
• Τα δομικά στοιχεία, τις εγκαταστάσεις, τα δίκτυα παροχών, τα συστήματα ασφαλείας, τα κλειδιά και τις υποδομές του Σχολείου.
• Των οικονομικών προσόδων, τον τρόπο διεκπεραίωσης των διαδικασιών προμηθειών σε εξοπλισμό και αναλώσιμα, των οικονομικών απαιτήσεων σε τρίτους (λογαριασμοί παροχών κλπ).
• Ειδικά ενημερώνεται για εκκρεμότητες σχετικά με την ασφάλεια των μαθητών και τις συνθήκες άνετης παροχής εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου.
• Τις διαδικασίες και τις συνθήκες μεταφοράς των μαθητών από και προς το Σχολείο.
• Τις διαδικασίες παραλαβής βιβλίων.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.